Skip to main content
Beantwoord

1919

  • June 28, 2017
  • 2 reacties
  • 176 Bekeken

Deze dienst werkt nog steeds niet bij ons. Vorige week heb ik de klantendienst gebeld hierover, deze persoon vertelde me dat dit wel actief stond en moet werken. Maar nog steeds niets... Hoe kan ik dit wel laten werken?

Beste antwoord door sabineb

Hi Melissa

Ik vind hier niet direct een verwijzing naar een andere post. Over welke dienst heb je het? wat is het probleem?

mg sabine
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Guru
  • Antwoord
  • June 28, 2017
Hi Melissa

Ik vind hier niet direct een verwijzing naar een andere post. Over welke dienst heb je het? wat is het probleem?

mg sabine

S1M0N3
Forum|alt.badge.img+2
  • Apprentice
  • June 28, 2017
Gevonden in het forum archief

Dag ...
Administratief stond dit inderdaad actief op je lijn, maar technisch was het niet geactiveerd. Ik heb dit bij deze in orde gebracht. Nu zou 1919 moeten werken als je er naar belt.
Mvg,
...


Best een bericht sturen naar https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
met je klantnr ed.