Skip to main content

Mijn factuur mob data

• June 21, 2017
  • 4 reacties
  • 172 Bekeken

Beste ,

Vorige maand kreeg ik weer een bedrag van 175 € aangerekend .
Ik belde jullie diensten op het 0800 nr en die vertelden mij dat er inderdaad problemen waren met de mobilie data en dat sommige teveel data aangerekend waren , in mijn geval was het overdreven .
Men vertelde mij er ook bij dat ze nog 106€cvan de factuur gingen halen zodat ik zeker maar 72€ moest betalen . ikkon daar mee leven en liet het zo , omdat ik op mijn proximus voortdurend mijn facturen bekijk zag ik dat bedrag niet van die 176€ gaan .Ik besloot dan maar eens terug naar jullie diensten te bellen . weer was het iemand anders met weer een volledig ander verhaal , bedrag kon er pas afgaan wanneer ik het volledige bedrag betaald heb .Als je eens kijkt naar mijn vorige facturen zal je zien dat ik dat 6 maanden geleden al meer dan 3 keer gedaan heb .Deze maand mob data zelfde verhaal , ik gebruik mijn mob data voor niets , en toch blijft hij steeds de lucht in schieten!!! Wetende dat ik 8gb in mijn bundel heb , kijk bijna ieder uur naar mijn verbruik want zal weer een enorm hoge factuur mogen verwachten . Ik ben bijna genoodzaakt om te veranderen van provider !!!! Is er iemand in proximus die wel weet hoe zit , want echt geholpen ben ik nog steeds niet
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • June 22, 2017
Dag Filiep,

Alvast excuses,

Kan je mij via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan kijken we het voor je na.

Groeten

Koen

• Auteur
  • Apprentice
  • June 22, 2017
mijn telefoonnr is 0472709095 & klantennr 26209730 , is dit voldoende ?

Martin
  • June 22, 2017
Tip: beter dat je dergelijke gevoelige informatie in een privébericht verstuurt, om eventueel misbruik te voorkomen
> https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

• Auteur
  • Apprentice
  • June 28, 2017
Ja , ik heb nog nooit geen problemen gehad in het verleden . Nu opeens het éne na het ander , ik heb jullie al gebeld , gemaild etc etc ....toch geen oplossing gekregen . Nu kijk heb het geprobeerd , veel tijd verloren . Bij deze is dit mijn laatste antwoord , wij gaan met de hele familie naar telenet thx for nothing