Beste ,
Vorige maand kreeg ik weer een bedrag van 175 € aangerekend .
Ik belde jullie diensten op het 0800 nr en die vertelden mij dat er inderdaad problemen waren met de mobilie data en dat sommige teveel data aangerekend waren , in mijn geval was het overdreven .
Men vertelde mij er ook bij dat ze nog 106€cvan de factuur gingen halen zodat ik zeker maar 72€ moest betalen . ikkon daar mee leven en liet het zo , omdat ik op mijn proximus voortdurend mijn facturen bekijk zag ik dat bedrag niet van die 176€ gaan .Ik besloot dan maar eens terug naar jullie diensten te bellen . weer was het iemand anders met weer een volledig ander verhaal , bedrag kon er pas afgaan wanneer ik het volledige bedrag betaald heb .Als je eens kijkt naar mijn vorige facturen zal je zien dat ik dat 6 maanden geleden al meer dan 3 keer gedaan heb .Deze maand mob data zelfde verhaal , ik gebruik mijn mob data voor niets , en toch blijft hij steeds de lucht in schieten!!! Wetende dat ik 8gb in mijn bundel heb , kijk bijna ieder uur naar mijn verbruik want zal weer een enorm hoge factuur mogen verwachten . Ik ben bijna genoodzaakt om te veranderen van provider !!!! Is er iemand in proximus die wel weet hoe zit , want echt geholpen ben ik nog steeds niet
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
