Skip to main content
Beantwoord

Email uur

  • June 29, 2017
  • 11 reacties
  • 166 Bekeken

als ik mijn emails open doe dan krijg ik een ander uur dan op mijn pc kan iemend mij helpen om dit uur terug normaal te krijgen

Beste antwoord door SamuelD

Graag gedaan ! 🙂
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

11 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • June 29, 2017
Is dit via webmail, of met een programma?

  • Auteur
  • Apprentice
  • June 29, 2017
neen het is alleen bij email skynet .be op mijn pc heb ik het zelf kunnen rechtzetten langs instellingen maar bij email werkt het niet

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • June 29, 2017
als je naar configuratie gaat en vervolgens taal en regio kiest, staat de tijdzone dan correct ingesteld?

  • Auteur
  • Apprentice
  • June 29, 2017
ja die heb ik correct ingevuld wat die stond ook verkeerd maar bij mij emails is het niet veranderd op dit moment staat mijn uur op 22 uur en een paar minuten

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • June 29, 2017
Bedoel je daarmee het uur van je laatste mail? Want in de webmail staat nergens het uur van de moment vermeld.

  • Auteur
  • Apprentice
  • June 29, 2017
neen sinds gisteren avond in enen keer stond het uur verkeerd en het is zo gebleven het is in de emails van skynet
daarnaast staat het uur en dat is verkeerd
als ik mijn uur in configuration juist heb gezet dan stond daar wel de australische tijd aangevinkt ik heb dat gewoon veranderd en dat was ok

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • June 29, 2017
Dus nu is het terug in orde?

  • Auteur
  • Apprentice
  • June 29, 2017
neen het uur is in orde maar niet het uur van mijn emails die zijn niet correct

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • June 29, 2017
Indien je nu een nieuwe mail stuurt geeft die nog steeds het verkeerde tijdstip?

  • Auteur
  • Apprentice
  • June 29, 2017
nu blijkt het in orde te zijn ik ben naar hulpdesk van hp gegaan en daar de voorgestelde oplossingen toegepast
ik heb er wel een beetje moeite meegehad maar blijkbaar lukt het nu
aan allen dank voor de meedewerking ik apprecier het

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • June 29, 2017
Graag gedaan ! 🙂