Skip to main content
Vraag

Tuttimus pakket

  • June 29, 2017
  • 2 reacties
  • 180 Bekeken

Ik ben nieuw bij proximus met het pakket Tuttimus. Maar onze gsm's staan mometeel op Mobilus M ? (3GB internet en 300min bellen). Volgens mijn pakket zou dit 5GB en onbeperkt bellen moeten zijn. Dit is reeds al van 12 juni. Dit zou automatisch veranderen heeft men mij vertelt. Maar de vraag is wanneer ? Of is hier iets verkeerd ?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

S1M0N3
Forum|alt.badge.img+2
  • Apprentice
  • June 29, 2017
Hier zal wellicht iets fout zijn gelopen.
Of de gsm's zijn nog niet correct over gezet.

Best eens bellen naar 0800 22 800
mocht u daar te lang in wacht staan,
kan u ook een bericht in privé sturen https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
met uw klantnr ed. .

  • Auteur
  • Apprentice
  • June 29, 2017
Dank u, ik ga eens proberen met een bericht prive te versturen. Reeds hiervoor al in een proximus center geweest en gebeld. Echter zonder resultaat.