Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Wil dit best doen maar Myproximus app op mijn iPhone werkt gewoon niet. Heb deze al afgehaald en opnieuw opgezet. Kan dit eerst opgelost worden.
Als je bij producten de Wereldwijde surfbeperking wil desactiveren geeft het een foutmelding bij bevestigen met als melding dat je een keuze moet maken. Gelieve dit op te lossen AUB
Dit weekend heb ik een smartphone zonder abo besteld -> levertijd 1 werkdag Meteen orderbevestiging ontvangen en ook de bevestiging dat het pakket vandaag door Bpack zal geleverd worden. Ik vermoed dat de telefoon dus reeds in handen is van Bpost en (hopelijk) onderweg naar ons adres. Zo rond 16u30 begin ik me toch zorgen te maken want ik zit al een hele dag te wachten dus ga ik naar de track&trace tool van Bpost om te zien waar het pakje zich momenteel bevindt. Hiervoor heb je een barcode of referentie van de leverancier nodig echter heb ik dit niet ontvangen, alleen de referentie van de webshop. Ik val niet graag mensen lastig dus ga ik eerst letter per letter op de factuur en bevestiging af maar niet te vinden. In MyProximus kan ik niet eens zien dat ik een bestelling geplaatst heb (vind ik zeer onlogisch..) Dan heb ik toch maar naar de helpdesk gebeld op 0800 22 800 -> neemt er iemand op met hallo en dan niets meer 😛 niet zo professioneel hé. Ik leg uit dat ik mijn b
Beste mijn frustratie wordt met de maand erger. Sinds augustus 2016 zijn er elke maand problemen geweest met de facturatie. Maanden zijn voorbij gegaan voor ik eindelijk iemand te pakken had die eens deftig naar mijn dossier wilde kijken... Iemand van de klachtendienst, die me een 'sorry-pass' toekende voor 6 maanden. Eerste maand verliep correct, tweede maand was er al geen spraken maar van de 'sorry'. Verschillende keren gebeld naar de klantendienst waar ik dan eens te horen kreeg dat je nooit eens sorry-pas kan krijgen voor §6 maanden. Natuurlijk begin je dan te twijfelen aan jezelf. Gelukkig had mevrouw X me de belofte van 6 maand wel op mail gezet. Vorige maand had ik dan nog een keer het geluk dat ik met een bereidwillige collega te maken had en die heeft dan ook wat dingen kunnen bekijken en rechtzetten. Hij heeft dan ook de sorry-pas voor 6 maanden ingevoerd. Maar op een "andere manier" want je kan maar 1 keer die pas krijgen. Echt?!! Nu mijn grootste frust
Deze ochtend belde ik met de klantendienst van Proximus met de vraag of het mogelijk was mijn internet te boosten aangezien ik tegen aan mijn limiet zat en de my Proximusapp soms maar de ochtend nadien een correcte weergave van de surfdata doorgeeft. Ik vroeg de dame aan de lijn of ze mijn data kon boosten. Ze zei dat dat normaal niet lukt omdat ik een pakket had maar dat ze het manueel ging doen en dit voor 10€ voor 1GB. Ze deelde me mee dat ik een sms zou krijgen om dit te bevestigen. In de loop van de dag ontving ik echter geen enkele sms van Proximus en zag ik ook geen boost van mijn mobiel internet waardoor ik nu wél over mijn internetlimiet zit met alweer extra kosten! Ik nam opnieuw contact op met Proximus met de vraag waarom mijn verzoek nog niet werd uitgevoerd. Daar kreeg ik een jongen aan de lijn die me tot 5x toe op wacht zette om navraag te doen bij zijn supervisor om me dan doodleuk mee te delen dat ik een boost zelf moet aanvragen in de my Proximus app en dat ze dat op
Hallo Bij het portforwarden van enkele poorten, heb ik steeds een heel lastig probleem. Het portforwarden voor mijn dekstop gaat vlekkeloos. Probeer ik echter hetzelfde te doen voor mijn laptop, gaat het mis. Dan krijg ik steeds de error: 'External Port : Must be successive numbers (1 to 65535)'. Ook al werken die poorten wel op mijn desktop. Zelfs als ik een 'standaard' port forward doe door een 'service' te selecteren heb ik ditzelfde probleem. Ik heb mijn laptop al verbonden met de kabel, maar zonder succes. Ik heb de BBOX3. Hoe los ik dit op? (Ik weet wel dat jullie officieel geen ondersteuning bieden, maar wat hulp zou héél erg geapprecieerd worden!) Met vriendelijke groeten Dietrich Janssens
Hallo, Ik heb vandaag een sms gekregen dat ik mijn telefoonnummer moet heractiveren als pay&go aangezien ik van job ben veranderd. Helaas is het nummer om mijn simkaart te activeren enkel beschikbaar in België (1911), maar ik zit momenteel voor een lange periode in Duitsland. Wat kan ik doen? Ik kan niet bellen naar de klantendienst aangezien mijn nummer geblokkeerd is en een ander contactpunt dan dit forum vind ik helaas niet op de site. (totaal niet gebruiksvriendelijk 😢 ... ) Ik vraag me enkel af hoe ik mijn nummer kan activeren zonder enige service? BTW: Ik heb nu mijn nummer laten identificeren via mijn eID reader. Help!
Hi, Na het aankopen van een nieuwe GSM (S8) heb ik ook een nieuwe sim kaart gekregen, het abonnement zelf bleef ongewijzigd en vroeger had ik nooit problemen met bellen in het buitenland. Ik verblijf veel in het buitenland en merk bij het aankomen in Frankrijk dat ik met geen enkel mobiel netwerk verbinding kan maken. "Sim kaart laat verbinding met dit netwerk niet toe" is de melding dat wordt weergegeven. In België geen enkel probleem met bellen of 4G verbinding. Dataroaming staat aan, maar als ik handmatig of automatisch zoek naar een provider kan er geen verbinding gemaakt worden. Thanks! Olivier Edit: Misschien ook even vermelden dat ik geprobeerd heb de stappen te volgen voor te connecteren in het buitenland met de S8 via de FAQ pagina maar nog steeds dezelfde melding krijg.
http://www.zdnet.be/nieuws/193940/europa-roept-belgie-op-het-matje-voor-duur-internet/
Ik wil in de keuken een 2de vast telefoontoestel aansluiten, maar ik krijg daar geen telefoonsignaal door. Telefoonlijn komt binnen in de living. Daar is een belgacom contactdoos met 2 inplugmogelijkheden voor een telefoontoestel. Op één inplugmogelijkheid is een vast toestel aangekoppeld, wat perfect werkt. Op deze contactdoos is ook een full rate splitter aanwezig. Vanuit dit aansluitpunt vertrekt een kabel naar een contactdoos in de keuken, waarop enkel bbox3 modem is aangekoppeld. Hier wens ik een 2de vast telefoontoestel te installeren. Ik heb hier een adapter 5-6 ingestoken en daarop de verbinding naar de bbox3-modem. Internetverbinding werkt perfect, maar ik krijg geen signaal door op de 2 telefooninplugmogelijkheden van de adapter. De adapter en bedrading zijn oké, want getest in de living waar het signaal goed doorkomt. Hoe moet ik dit oplossen ?
Wat een grote klucht!! Na de nodige telefoontjes, bezoekjes aan de winkel, nog geen stap verder. Op 20 oktober via de telefoon een wijziging aangevraagd van het bestaande pack naar Tuttimus. Mailtjes gekregen met de vermeldingen van de wijzigingen. Echter na een paar weken nog niks aangepast. Dus beginnen bellen, case aangemaakt, weer bellen, naar de winkel,andere case aangemaakt, weer bellen, winkel,.bellen........... Krijg ik nu de factuur met in totaal een creditnota op van 203 euro. Het bedrag dat ik nu moet betalen klopt ongeveer met wat ik altijd betaal, maar wie zal het zeggen. Als ik nu kijk bestaat men abonnement nog steeds uit het vorige pack en is er van Tuttimus nog steeds geen sprake! Het meest irritante aan heel de zaak is NIEMAND neemt eens even contact op of stuurt een mail/sms of wat dan ook, om uit te leggen wat er mis is gegaan en het ineens op te lossen. Dat er al eens iets mis gaat, alle respect daarvoor , niemand is heilig. Vergeet uw rekening maar eens
Ik heb het Familus pak met tv-internet-vaste telefonie. Ook zo gekozen omdat hier een half jaar terug korting op gegeven werd voor nieuwe klanten. Wij hebben 2 gsm's, allebei ook bij proximus (maar niet in dit pak) en hebben geen nood aan een vaste telefoon. Op welke manier is het mogelijk om enkel de vaste telefoon op te zeggen? Via MyProximus heb ik dit niet kunnen vinden. Ik hoor ook berichten dat er een terugval is van internetsnelheid na een dergelijk de-activatie met een herstel hiervan na periode van tijd. Klopt dit?
Na jarenlang klant te zijn geweest bij Telenet voor digitale TV, zaterdag ll. via proximus center overgeschakeld naar Tuttimus ( incl. 2 extra gsm abonnementen) Na activatie op maandag 07.11 echter volgende problemen vastgesteld : - Van de beloofde 2 GB in GSM abonnement Mobilus S slechts aanvankelijk 1 GB toegekend, na meerdere tefoontjes en tegenstrijdige informatie gekregen te hebben met wat in proximus center gemeld werd, uiteindelijk rechtgezet. - Via myProximus opgemerkt dat activeringskosten van 59 euro werden aangerekend waar deze gratis zijn, ook voor bestaande klanten. Na telefonisch contact begrepen dat deze zouden gecrediteerd worden na ontvangst faktuur ? - Sinds de omschakeling kunnen er geen sms'en meer worden verstuurd vanaf de mobiele telefoons met Mobilus S full control abonnement. Ook hiervoor reeds meerdere malen telefonisch contact opgenomen doch tot op heden geen oplossing. Mogelijk dienen de sim-kaarten vervangen te worden maar dit kan pas met
Wij hebben sinds kort via ons werk recht op deze korting via het affinity program. Maar ik ben al klant van Tuttimus, kan ik alsnog deze korting verrekend krijgen op m'n factuur? Of is dit enkel weer voor nieuwe klanten die intekenen. mvg, Stephanie
Beste, Momenteel ontvang ik mijn emails van mijn skynet adres zowel op onze vaste computer, alsook op mijn ipad. Door de werkgever van mijn man moeten wij binnenkort overstappen naar telenet. Kan ik mijn skynet emailadres behouden op mijn ipad als ikzelf enkel met mijn ipad 4g abbonement toch bij proximus blijf?
De historie van de nieuwe decoder. Jarenlang heb ik mijn decoders voor TV aangekocht - bij het huren betaald men jaarlijks een toestel, vandaar. Vorig jaar kwam de melding dat de oude decoders niet meer gingen werken dat men een nieuw model moest huren. Hiervoor kreeg ik minstens een drietal telefoontjes een drietal brieven, zelfs een aangetekend schrijven. Telkens probeerde ik vriendelijk uit te leggen dat ik geen belangstelling had en dat men mij mocht contacteren zodra de decoders ook verkocht werden. Uiteindelijk kwam Bpost aanbellen met een pakje (ik krijg veel pakjes) en wat bleek... twee decoders in de doos! Ik heb de week daarop de nog mooi ingepakte toestellen afgezet op de toog van de Proximus winkel in Dendermonde... dat is dan in orde meneer, kreeg ik als antwoord. Vandaag nam ik uiteindelijk het besluit om mijn TV abonnement op te zeggen, ik had nog enkele pogingen gedaan op via internet naar Proximus TV te kijken mat dat is gewoon een ramp - werkt niet. Zeker wanne
Indrukwekkend. In de twee weken dat ik in het buitenland zit en probeer m'n verbruik te consulteren: Daily Travel Passport Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.
Jammer dat dit nog steeds gebeurd. En maar reclame maken op Tv, gratis bellen etc. Maar als men heeft afgesloten beginnen de problemen pas. Zorg eerst als PX dat U medewerkers weten waar ze over praten bij het afsluiten van Tuttimus, Familus etc. Je hoort zoveel problemen op dit forum dat PX toch conclusies kan trekken voor verbetering. We zijn nu maanden verder en de problemen beginnen opnieuw!
Mijn toestel wordt uitermate warm en opgeladen kan hij nog geen dag mee. 5 maanden oud toestel en geen mens die mij een antwoord kan geven. Onder garantie maar ze sturen je van de een naar de ander en niets is opgelost.
Heb op 02 juli via de site geprobeerd te veranderen van abb van mobili phone 20 naar abb "M" van €25. kreeg foutmelding via mail (krijg enkel keuze als ik van een andere operator zou komen)? Kontact opgenomen met klantendienst. Aanpassing zou gebeuren. Vandaag 27 Juli nog altijd niet in orde. Opnieuw gebeld ; nu zou ik ineens niet kunnen overschakelen omdat mijn vorig abonnement te oud is (1 Jaar?) "M" Bundel is €25 voor 300 bel minuten, 3G data, onbeperkt sms + favoriete app. Aan telefoon zei men mij dat daar sowieso nog €5 voor iedereen bijkomt ? Heb de simulatie gedaan via de site, geen sprake daar van bijkomende €5 ook niet in de voorwaarden. Maar voor mij hadden ze wel een oplossing, ik kon een soortgelijke upgrade van mobile phone 30 krijgen; Let wel €30 + € 5 voor hetzelfde als "het M" abonnement ?? Tegen mij werd gezegd dat ik met mijn abbonemet altijd mocht hoger gaan , niet lager...en nu zou ik daarvoor €35 moeten betalen voor wat voor €25 word aangeboden ? Heb de vraag g
Factuur Wat zijn ze weer goed bij proximus ze beloven je een gratis toestel tv of gsm en nadien als je hebt toegezegd komen ze met de rekening GRATIS zeggen ze dan. Als dat promoties zijn, dat noem ik anders ......
Ik weet niet of ik hier juist zit, maar vroeg me af of je ook vanop afstand televisie kan bekijken? Met netflix kan dit perfect, maar wat met het pakket waarover ik beschik?
Ik probeerde de iPhone 7 32GB Black te bestellen via jullie website als Joint Offer, maar blijkbaar is er juist bij deze versie een probleem bij het toevoegen aan het winkelmandje: de rode knop staat er niet (bij het tariefplan dan)... Bij de andere uitvoeringen en kleuren wel, maar juist bij deze niet. Kunnen jullie mij helpen?
ik probeer mijn proximus nummer automatisch laten door te schakelen naar een Mexicaans nummer, maar krijg telkens de melding onbekende fout... ik zit nu al in Mexico en probeer via **21*+5255405...# waar de puntjes de rest van de nummer zijn natuurlijk...
Ik werd deze ochtend gebeld door 02/216.28.88, een Proximus medewerker om te zeggen dat ik nog aan 30EUR openstaande facturen had. Als ik vroeg over welke facturen het dan gaat, werd ik doorgeschakeld naar de facturatiedienst van Proximus (na mijn nummer in te moeten typen). Deze echte Proximus medewerker vertelde me dat er GEEN openstaande facturen zijn en dat bijkomend er nooit een medewerker van Proximus zou bellen over openstaande facturen. Het ging dus waarschijnlijk over een "nep-proximus". Ook het nummer is niet bekend bij Proximus. Toen ik echter wou melden dat het hier eventueel om fraude zou kunnen gaan, en ook wou uitklaren waarom iemand me hiervoor belt, werd ik door Proximus 25min. lang van de ene dienst naar de andere (wisselend NL en FR) gestuurd zonder dat iemand wist waarvoor ik belde of een oplossing kon bieden of enige ctie ondernam betreffende deze "foutieve beller". Oproep aan Proximus: dit is geen klantenservice! Oproep aan andere proximus gebruikers: niet opnemen
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.