Na jarenlang klant te zijn geweest bij Telenet voor digitale TV, zaterdag ll. via proximus center overgeschakeld naar Tuttimus ( incl. 2 extra gsm abonnementen) Na activatie op maandag 07.11 echter volgende problemen vastgesteld :
- Van de beloofde 2 GB in GSM abonnement Mobilus S slechts aanvankelijk 1 GB toegekend, na meerdere tefoontjes en tegenstrijdige informatie gekregen te hebben met wat in proximus center gemeld werd, uiteindelijk rechtgezet.
- Via myProximus opgemerkt dat activeringskosten van 59 euro werden aangerekend waar deze gratis zijn, ook voor bestaande klanten. Na telefonisch contact begrepen dat deze zouden gecrediteerd worden na ontvangst faktuur ?
- Sinds de omschakeling kunnen er geen sms'en meer worden verstuurd vanaf de mobiele telefoons met Mobilus S full control abonnement. Ook hiervoor reeds meerdere malen telefonisch contact opgenomen doch tot op heden geen oplossing. Mogelijk dienen de sim-kaarten vervangen te worden maar dit kan pas met zekerheid gemeld worden na opnieuw telefonisch contact met helpdesk & na uitvoering van enkele stappen met betrokken mobiele telefoons ?
- Proximus TV app op mobiele telefoon & tablet blijkt niet te werken. Dit probleem werd ook gemeld doch blijkt niemand bij Proximus hiervoor een oplossing te hebben ?
Ervan uitgaande dat bij een nieuw gelanceerd produkt kinderziektes horen, kunnen we enkel maar hopen op snelle oplossing(en).
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
