Skip to main content

14 dagen technisch probleem nazicht verbruik Daily Travel Passport

  • July 17, 2017
  • 3 reacties
  • 99 Bekeken

Indrukwekkend. In de twee weken dat ik in het buitenland zit en probeer m'n verbruik te consulteren:

Daily Travel Passport

Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • July 18, 2017
Gerard, Excuses. Kan je ons het betrokken gsm nummer via privébericht doorsturen ? in welk land zit je/ben je geweest ? groeten, Tina

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 18, 2017
Naar wie moet het privé-bericht gestuurd worden? Zit in Frankrijk en ga morgen naar huis, zal van daar antwoorden.

Martin
  • July 18, 2017
privébericht
    aan Het Proximus Team via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)