Skip to main content
Vraag

Geen provider in het buitenland (Europa)

  • July 18, 2017
  • 1 reactie
  • 323 Bekeken

Olivierxd
Hi,

Na het aankopen van een nieuwe GSM (S8) heb ik ook een nieuwe sim kaart gekregen, het abonnement zelf bleef ongewijzigd en vroeger had ik nooit problemen met bellen in het buitenland.

Ik verblijf veel in het buitenland en merk bij het aankomen in Frankrijk dat ik met geen enkel mobiel netwerk verbinding kan maken. "Sim kaart laat verbinding met dit netwerk niet toe" is de melding dat wordt weergegeven. In België geen enkel probleem met bellen of 4G verbinding.

Dataroaming staat aan, maar als ik handmatig of automatisch zoek naar een provider kan er geen verbinding gemaakt worden.

Thanks!

Olivier

Edit: Misschien ook even vermelden dat ik geprobeerd heb de stappen te volgen voor te connecteren in het buitenland met de S8 via de FAQ pagina maar nog steeds dezelfde melding krijg.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Olivierxd
  • Auteur
  • Apprentice
  • July 18, 2017
Edit 2: maak gebruik van een Mobilus abonnement dus dit zou geen probleem mogen zijn in het buitenland.