Beste
mijn frustratie wordt met de maand erger.
Sinds augustus 2016 zijn er elke maand problemen geweest met de facturatie.
Maanden zijn voorbij gegaan voor ik eindelijk iemand te pakken had die eens deftig naar mijn dossier wilde kijken...
Iemand van de klachtendienst, die me een 'sorry-pass' toekende voor 6 maanden.
Eerste maand verliep correct, tweede maand was er al geen spraken maar van de 'sorry'.
Verschillende keren gebeld naar de klantendienst waar ik dan eens te horen kreeg dat je nooit eens sorry-pas kan krijgen voor §6 maanden. Natuurlijk begin je dan te twijfelen aan jezelf.
Gelukkig had mevrouw X me de belofte van 6 maand wel op mail gezet.
Vorige maand had ik dan nog een keer het geluk dat ik met een bereidwillige collega te maken had en die heeft dan ook wat dingen kunnen bekijken en rechtzetten. Hij heeft dan ook de sorry-pas voor 6 maanden ingevoerd. Maar op een "andere manier" want je kan maar 1 keer die pas krijgen. Echt?!!
Nu mijn grootste frustratie is dat ik helemaal geen zicht heb over wat ik al betaald heb en wat niet. Daarom heb ik op verschillende manieren geprobeerd om aan mijn facturen te geraken.
Liefst op papier, en neen, ik print deze niet zelf af, dan geef ik nog meer geld uit aan jullie.
Uiteindelijk heb ik dan toch al mijn facturen ontvangen... ondertussen had ik gevraagd om mijn facturen van mei even op hold te zetten zodat ik toch eerst eens alles kon bekijken.
Volmondig werd er gezegd dat ze op hold stond.
Een paar dagen later is internet en telefoon afgesloten. Frustratie alom!!
Bel je terug naar de klantendienst, excuseren ze hen voor het ongemak maar dan krijgen je de factuur de volgende maand en zie je een activatie staan van +/- 30 euro. Serieus?
Aangezien ik heel wat uren werk, heb ik ook niet altijd de tijd om met jullie een babbeltje te doen.
Maar deze middag wilde ik het toch nog eens wagen. 10 min wachten is voor mij geen enkel probleem. Maar dan krijg je iemand aan de lijn die helemaal geen horen heeft naar jou en zegt dat ik voor een betwisting een klacht moet indienen. (Een klachtenformulier zou hier dan wel heel handig zijn.)
En misschien dan niet als eerst op jullie site zetten dat je voor een betwisting naar de klantendienst best kan bellen.
Oh, en ik weet niet wat de opleiding bij jullie is, maar iemand die de telefoon toelegt voor de klant is geholpen, is echt niet goed.
Mijn frustratie is nu zo groot dat de overstap naar de concurrentie voor mij misschien de beste oplossing is. Wat denkt u?
Met vriendelijke groeten
J
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.