Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Ben juist klant bij Proximus (tuttimus)en na vier keer bellen met de hulplijn lukt het nog steeds niet om proximus tv via de app te openen op mijn iPad en iPhone. Meld me aan met my proximus account dan komt er gegevens worden opgehaald en dan verspringt hij terug naar het scherm om aan te melden. Begin al terug heimwee te krijgen naar telenet!
In het begin was er nooit een probleem. Nu kan ik plots geen programma's meer opnemen en tegelijk naar een andere zender kijken. Ik krijg dan meteen de opmerking dat de opname gestopt zal worden als ik verder ga... Wat ervoor zorgt dat ik niets meer kan opnemen...
heb na informatie in shop te oostende een toestel aangeschaft de verkoper zei me doordat ik al een abonnement had ik enkel 20 euro data meer zou betalen per maand wat blijkt nu proximus doet de oude abonnementen van alle gsm nummers + de tablet teniet en schakelt over naar een veel duurder abonnement gevolg ik ga volgende maanden eventjes meer dan 50 euro meer betalen het totstel dat ik zogezegd met promovoorwaarden heb kost me nu dubbel dan wanneer ik het zou aangekocht hebben zonder abonnement heb al zeker 5 maal geprobeert om klantendienst hierover te bellen elke operator geeft andere uitleg en sommige laten mij 35 minuten wachten zonder nog verder te antwoorden debk dat ik nu klacht zal indienen bij diest voor telecombedrijven
bij terugkomst uit vakantie blijkt dat ik de out of office niet meer kan afzetten via de gebruikelijke weg. Wat is er veranderd en hoe zet ik de out of office nu af?
Heb deze week contact gehad met één van jullie medewerkers.. Wij constateren op onze factuur dat deze ENORM veel verhoogd is in vergelijking met andere jaren. Ons verbruik is niet veranderd in verhouding met andere jaren. 4 maanden per jaar is er bij ons een hoge piek in internationaal bellen maar met ons abonnement was de rekening niet extreem hoog. Tot dit jaar... een stijging van meer dan € 1500 op 1 telefoonnummer. Het vreemde is dat dit abonnement voor één of andere reden gewijzigd werd van Bizz XL 60 naar EASY +45... en alle andere abonnementen werden niet gewijzigd. Ondertussen heb ik dit abonnement terug gewijzigd naar een Bizz Mobile XL(76) abonnement. Wij hebben niet gemerkt dat dit abonnement gewijzigd was tot de eerste dure rekening binnenkwam. Zou het alsnog mogelijk zijn om dit even recht te zetten? € 3500 telefonie / maand vinden wij nogal veel! Normaal zitten wij aan rekeningen van € 1500 / maand in onze drukste periode... Graag ontvangen wij hier
Ik heb sinds enkele dagen problemen met het in loggen op mijn Proximus mail;Nu men mij gezegd heeft dat ik eerst webmail moet gebruiken gaat dat al beter. Maar sinds 22Juli dag waarop ik startte met webmail meld men op gmail :Verificatiefout uw emailberichten van dit account zijn sinds22Juli niet meer opgehaald; Heb al enkele keren contact gezocht met Google en google chrome zonder resultaat krijg steeds een mail in het Engels wat ik maar half begrijp. Kan iemand mij zeggen wat ik moet doen om hieraan te verhelpen. Heg Google Chrome ook op de hoogte gebracht dat ik Proximus tv niet op mijn laptop krijg maar geenresultaat
Beste, Ik ben momenteel op reis en bezoek verschillende landen. Ik had geen problemen met het netwerk in Duitsland, Oostenrijk Slovenië en Kroatië, maar in Montenegro en Bosnië wel. Ik kan bij de instellingen voor mobiele netwerken 'roaming' niet aanpassen.
Is het mogelijk dat de technische dienst mij kan contacteren ik kan geen uitgaande oproep doen. Wel ontvangen. Is al paar weken aan de gang! Graag had ik dit opgelost gekregen vandaag. Of proximus mag alles ophalen en ga ik naar andere provider!
Hoe kan ik bovenstaand probleem oplossen? Heb dit telkens als ik in het buitenland zit.
Beste Proximus sinds een bezoek aan jullie winkel in Mechelen op 06/05/17 voor de aankoop van een nieuwe smartphone, waar medewerker Misja G. (zo vermeld op kassaticket) allerlei wijzigingen heeft doorgevoerd die wij NIET gevraagd hadden, is de miserie begonnen: plotse opzeg gsmnr, wijziging pack TV/internet/telefonie, factuur met kosten contractbreuk enz. Wij hebben hiervoor vanaf dinsdag 09/05/17 (omdat mijn nieuwe smartphone nog steeds niet werkte) wel X aantal keren gebeld met jullie klantendienst (zullen jullie wel in onze belhistoriek kunnen nagaan!!) waar ze ons steeds vriendelijk trachtten verder te helpen. Er werden twee klachtendossiers opgesteld: nr 29512999 + nr 29524064. Ondertussen zijn de grootste knelpunten opgelost/rechtgezet, MAAR gisteren een leuke factuur met creditnota ontvangen (nr 171501550160) waarbij ons een aanmaningskost van € 15 wordt aangerekend??!! Bij deze wil ik u melden dat ik - zoals afgesproken met jullie financiële dienst op 04/07/17, wat dan ook m
Ik zoek tevergeefs een manier om met Proximus te communiceren. Wij zitten sinds vorige week donderdag zonder internet/televisie. De afspraak met een technieker voor vandaag werd net via SMS afgezegd. Bij het 0800 nummer krijg ik een boodschap van een automatisch antwoordapparaat, onmogelijk om iemand aan de lijn te krijgen! Op de website krijg je bij het aanklikken van "contact" een melding dat de pagina niet meer bestaat.. En dat voor een TELECOM bedrijf!! Heeft iemand een tip? Hoe kan je trouwens klacht indienen? Ook al onmogelijk te vinden op de website. Bij oudere berichten staan weblinks, maar die werken niet (meer).
Sinds een paar dagen kan ik niet meer inloggen op de Cloud. Ga naar de website van Cloud geeft: Fout ... Sessie verlopen (zie afbeelding in bijlage) Ook synchroniseren werkt niet meer: Uw mappenlijst ophalen... geeft error: Er is een fout opgetreden bij het ophalen van de gegevens van uw map. Probeer het later opnieuw. Geprobeerd op 2 PC's en op 2 smartphones: nergens werkt het nog Wat kan ik doen om dit op te lossen?
Beste, ik heb mijn cloud gevuld met mijn gegevens van de ene pc. Nu heb ik op de andere pc cloud geïnstalleerd. Als ik mij nu aanlog op de laatste pc voor cloud kom ik steeds terug op dat aanlogscherm met "My proximus login" en "paswoord". En het is niet dat de gegevens verkeerd zijn want als ik dat bewust doe, krijg ik een foutmelding.
Regelmatig vald het geluid weg bij het bekijken van een programma op Tv.Tot voor kort was dit maar af en toe (gemiddeld 1x per maand wat mij niet zo stoorde) maar de laatste weken gebeurd dit heel regelmatig.Bij het bekijken van een dvd vald het geluid nooit weg.Heeft er iemand een idee hoe ik dit kan oplossen. mvg Guy
Beste Sinds ik dit weekend terug ben uit het buitenland, kan ik geen gebruik meer maken van mijn mobiele gegevens. Heb al meerdere malen contact opgenomen met de helpdesk van proximus, maar er is helaas nog geen oplossing uit de bus gekomen... Ook in een proximus winkel ( CC&T in Torhout) heeft geen oplossing geboden. Volgende sporen heb ik al uitgetest: - Verschillende smartphones getest: heb zowel een Samsung galaxy s5, Motorola en een iPhone 7 getest, maar op alle telefoons blijft het probleem zich voordoen - Andere SIM kaart: in de proximus winkel in Torhout heb ik een andere SIM kaart gekregen als test, maar ook dit lost het probleem niet op - APN controle: met de helpdesk van Proximus heb ik de configuratie van mijn APN gecontroleerd, ook zonder resultaat. Zou iemand hier raad mee weten? Alvast bedankt!
Ik ben op reis en heb dus minder wifi mogelijkheden waardoor ik aan de limiet van mijn data van mijn gsm abonnement zit. Ik wil dus graag eenmalig 500mb bijkopen voor deze maand maar ik vind deze optie nergens terug. Ik heb gelezen dat dit kan via de myproximus app en daar bij producten, maar ik zie daar nergens de mogelijkheid 'internet' of iets dergelijks aanklikbaar. Ook via de website lijk ik dit nergens te vinden. Zie foto. Iemand die raad weet? Thx
Hoi, Met welke gegevens log je in op de wifi van proximus fon ? Mvg Johan
Na de aankoop van m'n smartphone ging er een nieuwe wereld voor me open. Gedaan met urenlang naar het scherm te staren wachtende om nieuwe gegevens te laten registreren op beveiligde overheidssites, gedaan met minuten te wachten voordat de binnenkomende mails binnenrollen, gedaan met computers die vastlopen omdat ze dingen niet doorgezonden krijgen door onze ADSL verbinding. Na wat rondsnollen op internet viel volgende site me op: http://www.hetinternethuis.nl/t-mobile-4g-voor-thuis Wat in Nederland kan, waarom dan niet in België? Is er mogelijkheid om 4G verbinding met een aanvaardbare data limiet voor "thuis-internet gebruik"? Zodat zelfs wij (de laatste % klanten die nog steeds geen andere keuze dan ADSL voor internet thuis gebruik hebben) kunnen surfen op internet zonder dat we moeten staren naar ons scherm. Hopend op een spoedig positief antwoord, Luc
hallo, moet ik een decoder deactiveren als ik deze te koop aanbied?
Dag, Verleden week de update van de nieuwe software gedaan en nu heb ik een probleem. Ondertitels aanzetten volgens de nieuwe procedure werkt goed, maar als ik die procedure toepas bij een opgenomen programma (BBC1) dan werkt ze niet. ik geef wat details: Ik start het opgenomen programma, zet het menu voor de ondertitels open, activeer de ondertitels, druk op ok (geen reactie) , ga naar "bevestigen" en druk ok; er gebeurt niks: het beeld blijft klein links op het scherm. Ik druk op digital TV en het beeld verspringt naar de zender die ik bekeek voor ik de opname startte... Doe ik iets verkeerd?? (ik heb dit voor op bbc1 en weet niet of het zich beperkt tot die zender).Ik heb het ook getest bij oude opnames (van voor de update van de software) en daar lukt het ook niet. Voorheen lukte dat wel (oude procedure). Doe ik iets verkeerd? of kan iemand mij helpen? Ik ben benieuwd.
Ik vroeg me af of mijn sms berichten via smartphone consulteerbaar zijn via pc?
Weet er iemand of het mogelijk is data bij te kopen voor een Full Control abonnement? Zoja, hoe?
verschillende toestellen geprobeerd EN verschillende NIEUWE kaarten gekregen (in de winkel waar ze blijkbaar even dom zijn als de rest) gaan jullie hier nog eens wat moeite voor doen of moet ik op en af blijven crossen om jullie geld te betalen??? ik vind het niet kunnen dat ik na een week nog altijd geen netwerk heb en ik ontiegelijk keer naar jullie winkels lig te lopen! jullie mogen nog 1x zeggen dat het aan jullie kant werkt maar dan mogen jullie het contract ergens steken waar de zon niet schijnt! dit is werkelijk de slechtste service die ik ooit heb gehad! al de hele week de zelfde stomme nutteloze uitleg!
mijn premium punten ruil ik in voor belminuten op vast toestel hoe of waar kan ik de status van mijn opgebruikte of tegoed punten zien.
weet iemand hoe het komt dat je bovenstaandje niet kunt toevoegen aan je winkelmandje?? al een half uur aan het proberen!!
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.