Skip to main content
Beantwoord

Cloud connectie werkt niet meer

  • July 24, 2017
  • 12 reacties
  • 448 Bekeken

Sinds een paar dagen kan ik niet meer inloggen op de Cloud.
Ga naar de website van Cloud geeft:
Fout ... Sessie verlopen (zie afbeelding in bijlage)

Ook synchroniseren werkt niet meer: Uw mappenlijst ophalen... geeft error: Er is een fout opgetreden bij het ophalen van de gegevens van uw map. Probeer het later opnieuw.

Geprobeerd op 2 PC's en op 2 smartphones: nergens werkt het nog

Wat kan ik doen om dit op te lossen?

Beste antwoord door SamuelD

adagio , ik heb een aanpassing gedaan, kan je even kijken of het nu wel lukt?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

12 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Guru
  • July 24, 2017
Hi Joris,

Kan je me eens in prive doorsturen met welke account je dit doet?? hotmail of canon??

Mvg sabine

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 24, 2017
Hoe antwoord ik in privé? ik zie dit niet direct

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 24, 2017
ik doe dit met mijn hotmail account
inloggen op MyProximus lukt wel

S1M0N3
Forum|alt.badge.img+2
  • Apprentice
  • July 24, 2017
Hoe antwoord ik in privé? ik zie dit niet direct
U kan een privébericht met uw klantnummer en adres sturen naar Het Proximus Team
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Forum|alt.badge.img+4
  • Guru
  • July 24, 2017
Hi Joris,

privébericht aan Het Proximus Team sturen

via deze link:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

probleem Cloud account: ik zie een probleem aan Synchronos side die de database beheert voor deze accounts, maakte hiervoor ticket op om dit zo vlug mogelijk in orde te brengen

Reference Number

3141648

Mvg sabine

adagio
  • Rising star
  • July 24, 2017
Ik heb identiek hetzelfde probleem als Joris bovenaan, wilt u mij ook helpen aub? Dbv adagio

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • July 24, 2017
adagio , ik heb een aanpassing gedaan, kan je even kijken of het nu wel lukt?

adagio
  • Rising star
  • July 25, 2017
Dank u wel SamuelD, ik denk dat u mijn probleem hebt opgelost! Een pluim voor u!

adagio
  • Rising star
  • July 25, 2017
Hoewel, back up schijnt prima ok, maar mappenlijst ophalen niet? Ik zie daar een map die uiteindeijk alleen (in de 2e submap) een pdf bevat met een handleiding over cloud.
Ook: mijn cloud start alleen op bij pc opstart en ik heb geen icoon om cloud op te starten (eens ik durf sluiten), ook niet in de programmalijst links, als ik daar op proximus > cloud klik, leidt dat ook naar datzelfde pdf document. Ik kan het programma cloud niet verwijderen, want "het is in gebruik". Ik vermoed dat ik nog met het eerste cloudprog zit en dat u daarna een vernieuwd exemplaar hebt uitgebracht dat ik dus niet kan binnenhalen.
(als ik op de helpfunctie cloud klik, meldt men mij dat deze link niet meer bestaat)

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • July 25, 2017
Kan je via taskmanage de cloud niet afsluiten en deze dan verwijderen en opnieuw installeren ?

adagio
  • Rising star
  • July 25, 2017
Via de weblink die u me gaf kan ik voor de eerste keer mijn eigen "vault" bekijken, mooi is dat!
Ik laat u zo snel mogelijk weten of de functie synchroniseren ook werkt.

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 26, 2017
Ik weet niet wat er aangepast is, mar nu werkt het terug

bedankt,
Joris