Beantwoord
PDP-identiteit niet geaccepteerd
Hoe kan ik bovenstaand probleem oplossen? Heb dit telkens als ik in het buitenland zit.
Beste antwoord door IngeDC
Hallo Christophe,
Deze foutmelding komt vaak voor in geval van een blokkering op je oproepnummer en/of foutieve instellingen in het toestel.
Kan je me via een privé bericht even je betrokken klantgegevens en korte omschrijving vermelden? Een prive bericht kan je me sturen via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
Groetjes Inge
Deze foutmelding komt vaak voor in geval van een blokkering op je oproepnummer en/of foutieve instellingen in het toestel.
Kan je me via een privé bericht even je betrokken klantgegevens en korte omschrijving vermelden? Een prive bericht kan je me sturen via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
Groetjes Inge
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
