Skip to main content
Vraag

Technische hulp gevraagd!!

  • July 26, 2017
  • 5 reacties
  • 197 Bekeken

Is het mogelijk dat de technische dienst mij kan contacteren ik kan geen uitgaande oproep doen. Wel ontvangen. Is al paar weken aan de gang! Graag had ik dit opgelost gekregen vandaag. Of proximus mag alles ophalen en ga ik naar andere provider!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

S1M0N3
Forum|alt.badge.img+2
  • Apprentice
  • July 26, 2017
Beste Noisd,

ik begrijp uw frustratie.
U kan het best wel zo snel mogelijk uw bericht aanpassen en uw gsmn° verbergen.

Om rechtstreeks met iemand in contact te komen van PXM
kan u hen het best een bericht sturen met uw klantnr en vraag,

• via dit Forum , door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
• via de chat op de supportpagina: https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html
• via Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)
• via Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)

Alvast veel succes!

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 26, 2017
Dank u

Martin
  • July 26, 2017
FYI:
    Overzicht van proximus contact mogelijkheden:
  • zie hiervoor naar een voorbeeld met screenshots, via deze link: "klik hier"
  • Onderaan deze screenshots staan ook al de andere mogelijkheden om proximus te contacteren. zoals onderander een privébericht sturen hier op 't forum en ook op twitter en facebook

S1M0N3
Forum|alt.badge.img+2
  • Apprentice
  • July 26, 2017
FYI:
Hahahahaha ik dacht daarnet al. What the **** is FEI 😂

Martin
  • July 26, 2017
For Everones Intrest 😃