Skip to main content

Proximus TV op iPad en iPhone

  • July 26, 2017
  • 3 reacties
  • 105 Bekeken

Ben juist klant bij Proximus (tuttimus)en na vier keer bellen met de hulplijn lukt het nog steeds niet om proximus tv via de app te openen op mijn iPad en iPhone.
Meld me aan met my proximus account dan komt er gegevens worden opgehaald en dan verspringt hij terug naar het scherm om aan te melden.
Begin al terug heimwee te krijgen naar telenet!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • July 26, 2017
reactie afwachten van een proximus medewerker die het kan even nakijken voor u
of je kan een privébericht aan Het Proximus Team sturen via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • July 26, 2017
Kan je me in privebericht je gegevens doorgeven ?
je lijnnr of klantennr en je MyProximus login

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

  • Auteur
  • Newbie
  • July 26, 2017
klant nr
login @gmail.com

[Edit Wim]