Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Data bijgekocht verleden maand 2x500mb, start van deze maand zijn mijn inbegrepen 1,5gb niet meer zichtbaar in my Proximus
Dag! Ik heb een probleem met de poortmapping omdat je paar regels niet kan wijzigen? Moet je ze eerst uit zetten dan modem herstarten voor de wijziging/verwijdering van de poortregels? Modem:BBOX3 Alvast bedankt voor een antwoord
Dag mijn pa kan op myproximus zijn Norton producten niet zien. Er staat enkel wat rommeltekst op het scherm. Is er een probleem met dit deel van MyProximus? Dank Probleem op de vaste computer, Werkt wel op smartphone ! ok dank voor de hulp Oei, Myproximus laadt al helemaal niet meer op de vaste computer > is myproximus defect of ligt het toch aan de PC?
Iemand die weet hoe je kan zien wie er verbonden is op mojn wifinetwerk omdat ik het rzar vin ik ben niet veel thuis enzo en toch altijd maar hoge facturen
Ik heb een abonnement dat maximum 100Mbps/12,5MBps biedt. Volgens de test van Proximus zou ik minimum 63,3 Mbps/8MBps moeten hebben. Maar na meerdere tests en downloads kan ik met zekerheid zeggen dat ik maar 8 Mbps/1MBps heb. Ik gebruik een ethernetkabel en een high-end pc dus ik betwijfel dat het aan mijn apparaten ligt. Is het mogelijk om mijn snelheden boven het gegeven minimum te krijgen? Zo ja, ligt het aan mijn kant (wat moet ik dan doen) of aan de kant van Proximus?
gister opgebeld naar de klantendienst daar het al een week onmogelijk is om mijn mails te lezen via my proximus. Mevrouw viel totaal uit de lucht er was geen update van de website en alles ging nog zoals vroeger nogthans kan ik niet meer ingelogd geraken. Wanneer zal dit eigenlijk opgelost worden dit is vree ambetant dat we de mails niet meer kunnen lezen en ook niet sturen. Hopelijk komt hier snel een oplossing voor.
Sinds enkele weken staan er plots twee serieopnames gepland zonder dat ik dit ingesteld heb. Het lukt ook niet om deze te verwijderen met als gevolg dat ik steeds elke aflevering apart moet verwijderen, het geheugen snel vol is en ik vaak andere programma's niet kan opnemen. Ik heb al heel wat geprobeerd zoals alles resetten, heropstarten, ... alles wat ik hier op het forum kon vinden, zonder succes. Kan dit snel verholpen worden a.u.b.?
Verschillende keren punten ingeleverd voor film credits (6 in het totaal) vor de op aanvraag catalogus maar ik zie ze niet verschijnen. Als ik bij mijn bestellingen kijk, blijven deze in "bestelling wordt verwerkt staan". Punten zijn er wel af. Al een paar keer voor gebeld maar zonder resultaat. De laatste keer heb ik zelfs een dossiernr gekregen maar bij mijn klachten opvolgen via mijn proximus vind ik die niet terug. Heeft er iemand wel goeie ervaringen mee? Ik geloof er eigenlijk niet meer in.
Is het mogelijk na te gaan of iemand mijn gsm of vast nummer blokkeerde? Weet iemand of je dit ergens kan terug vinden of zien?
Het aanmelden via de app van Proximus TV lukt mij niet. Ik aanvaard de voorwaarden en geef mijn correcte inlog gegevens in. Ik krijg een scherm met even geduld en dat er iets gecontroleerd wordt. Hierna springt het terug naar het aanmeld scherm en kan ik van vooraf aan beginnen inloggen. Nog iemand die voorgehad en hoe heb je dit dan opgelost?
Hallo Ik ben klant van 20/06 bij jullie , heb ook bij mijn abonnement een iPhone 7 128 gb besteld en werd normaal geleverd op 13/07 maar helaas niks ontvangen en ook geen bericht achtergelaten , hoe zit het nu met die levering van mijn iPhone 7 Mvg Artur
Ik probeer te weten te komen hoever het staat met de aktie van de Samsung S8 van 9 juni. De terugbetaling zou binnen de 6 weken gebeuren, maar na bijna 7 weken nog niets. De mailbox om hen te contacteren zit vol en de dienst is dus niet te bereiken. Ik begin de indruk te krijgen dat het niet echt de bedoeling is de 199 euro effectief terug te betalen. Kan iemand mij info geven?
Gecontesteerde factuur. Kan iemand mij contacteren. Dank, Bart Stevens - bjt.stevens@gmail.com
sinds enige tijd werk de optie "mijn email" in de e-services niet meer. Ik heb reeds herhaaldelijk mijn password verandert echter zonder resultaat. Eigenlijk zijn de problemen begonnen sinds de website is aangepast. Eveneens kan ik sinds vandaag eveneens mijn email niet meer ontvangen of verzenden via microsoft outlook. In dit geval wordt mij telkens het password gevraagd van de provider, wat dan na ingave niet herkend wordt. Heeft iemand gelijkaardige problemen ? Zijn er problemen bij PX ? Groetjes Roland
Wanneer komt iemand in aanmerking voor een korting onder de noemer van "sociaal tarief"? Wat dient men hiervoor te doen om dit te verkrijgen? Bedankt voor de informatie.
De details van mijn mobilus full control S zijn niet beschikbaar via My Proximus. Ik belde reeds 5 keer met jullie diensten die nooit kunnen helpen maar mij iedere keer iets willen verkopen. Zelfs nieuwe activatie My Proximus werkte niet al werd het mij beloofd. groeten Jan
Heb via click and collect smartphone gereserveerd. Bevestiging ontvangen dat hij binnen 30 minuten beschikbaar is in aangegeven center. Echter stond bij apparaat vermeld dat hij tijdelijk onbeschikbaar is. Kan ik er nu van uit gaan dat het apparaat toch voorradig is in betreffende proximus center. Ik wil nl geen nutteloze verplaatsing maken. Gr.
Beste, Ik zit op dit ogenblik boven mijn basisvolume data. Echter wanneer ik een extra datapakket wil bestellen lukt dit niet. Via de app krijg ik gewoon een timeout. Soms met de melding dat de proximus service niet bereikbaar is, soms zonder melding. Als ik het via de website probeer lukt dit ook niet. In Chrome kan ik zelf niks doen. In IE kan ik de bestelling toevoegen maar in de stap van de bevestiging komt er op 'Door technische problemen buiten onze wil om....' Ik heb hier al eerder problemen mee gehad. Is dit een gekend probleem? Voor mij is het niet echt interessant aangezien ik nu veel betaal voor de extra data. Vriendelijke groeten, Nico Van Hecke
Wij hebben via telefonische promotie een bestelling geplaatst voor een iPhone 7. Ondertussen 6 weken geleden. Maar blijkbaar weten jullie bij proximus van niets. hieronder de bevestigingsmail van jullie uit. Deze diende als verjaardagscadeau (wat nu compleet in het water valt, uiteraard) WAT NU? Van: Proximus Team Datum: 15 juni 2017 10:07:12 CEST Aan: Caroline Janssens Onderwerp: Bevestiging van je bestelling "Bestelling bevestigd. U hebt uw Apple iPhone 7 32GB binnenkort in handen! Beste, Goed nieuws: uw Apple iPhone 7 32GB is besteld tegen de exclusieve prijs van € 199, en zo ook de overstap naar uw tariefplan Mobilus M in combinatie met de optie DataPhone (1GB). Apple iPhone 7 32GB DataPhone1GB € 20/maand Smartphone aan € 769,99 € 199 Mobilus M 300 minuten bellen Onbeperkt sms'en 3 GB surfvolume met Internet On Gsm Uw favoriete app (met onbeperkt surfvolume) € 25/maand Concreet? Uw smartphone wordt over 3 tot 6 weken geleverd in de UPS Acc
Wat zijn de kosten als ik op verplaatsing TV overal kijk via mijn laptop en mijn limiet heb bereikt??? Ik gebruik hiervoor de mobilestick van Vodafoon met een max verbruik van 512 mb John
Het gebeurt wel vaak dat de opnames gewoon niet op de decoder te vinden zijn maar die staan wel op "Mijn opnames" op de website. Deze keer gaat het om Chasing Life op Fox en World Alaska op BBC1. Decoder herstarten is de oplossing maar bijna iedere dag is wel een beetje vervelend !
Net een nieuwe update van de decoder binnengekregen : NTE_6.32.1.80 op mijn decoder v5 met harde schijf. Er zal er dus waarschijnlijk ook eentje zijn voor de v5 compact. Nu nog uitzoeken wat er allemaal veranderd is.
Hallo iedereen, Sinds vandaag heb ik een zeer merkwaardig gsm probleem...Sinds 19u vandaag was ik volop aan het smsn tot dat ik opeens van die ene persoon waar ik mee bezig was niets meer ontvangde... ik kan wel nog smsn sturen en zei ontvangt het ook maar telkens als ze iets terugstuurt ontvang ik het niet meer...raar maar waar toonde die persoon via facebook een screenshot waar ik de verzonden berichten inzag die werden verstuurd naar me, maar die heb ik nooit gekregen... het is nu ongeveer 00:00 u in de nacht en die persoon heeft nog berichten gestuurd naar me maar ik heb ze nooit gekregen... ze zijn effectief wel verzonden naar me heb ik gezien via screenshot op facebook ! Ik vind dit een zeer raar voorval want heb het nog nooit meegemaakt... het is alleen bij die ene persoon dat ik het heb bij al derest kan smsjes sturen en ontvangen en omgekeerd ook maar alleen bij die ene persoon gaat dit niet ik ontvang niets meer terwijl zij wel nog alles ontvangt... Mijn gsm is samsung gala
Ik zag net dat ik deze maand een download verbruik heb van over 750GB, wat vreemd is aangezien ik niet zoveel zit te downloaden. Ik heb het even gechecked en elke dag om hetzelfde uur (2u) wordt een gigantische hoeveelheid data gedownload (van 50gb tot 150gb). Kan ik de ip adressen hiervan achterhalen, of checken vanwaar het komt? Alvast bedankt!
Ik kan in mijn bibliotheek geen opnames meer bekijken. Als ik een aflevering aanklik en klik op 'kijken', dan spring ik terug naar de lijst met mijn opnames... Ook een opname stoppen of wissen lukt niet. En ook mijn tv gids werkt ineens niet meer... Iemand dit probleem ook al gehad?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.