Skip to main content
Beantwoord

Lage down- en uploadsnelheden

  • July 27, 2017
  • 4 reacties
  • 114 Bekeken

Ik heb een abonnement dat maximum 100Mbps/12,5MBps biedt.
Volgens de test van Proximus zou ik minimum 63,3 Mbps/8MBps moeten hebben.
Maar na meerdere tests en downloads kan ik met zekerheid zeggen dat ik maar 8 Mbps/1MBps heb.
Ik gebruik een ethernetkabel en een high-end pc dus ik betwijfel dat het aan mijn apparaten ligt.
Is het mogelijk om mijn snelheden boven het gegeven minimum te krijgen?
Zo ja, ligt het aan mijn kant (wat moet ik dan doen) of aan de kant van Proximus?

Beste antwoord door Wim VL

Je zit met een probleem op lijnniveau, hiervoor moet een technicus ter plaatse komen. Kan ik enkele dagen/uren van je krijgen wanneer dit voor je past? MVG, Wim
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Guru
  • July 27, 2017
Hi

Om de lijnsnelheid tot aan je router te kunnen zien, heb ik een klantenID of telefoonnummer nodig.

Kan je me deze in Privebericht doorsturen?

privébericht aan Het Proximus Team sturen

via deze link:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

Mvg Sabine

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • July 27, 2017
Je zit met een probleem op lijnniveau, hiervoor moet een technicus ter plaatse komen. Kan ik enkele dagen/uren van je krijgen wanneer dit voor je past? MVG, Wim

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 27, 2017
Momenteel zit ons schema redelijk vol. Ik zal een datum geven zodra het mogelijk is.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • July 27, 2017
Ok geen probleem, je kan ons ook altijd telefonisch bereiken.