Skip to main content
Beantwoord

Serieopname annuleren

  • July 20, 2017
  • 9 reacties
  • 347 Bekeken

Sinds enkele weken staan er plots twee serieopnames gepland zonder dat ik dit ingesteld heb. Het lukt ook niet om deze te verwijderen met als gevolg dat ik steeds elke aflevering apart moet verwijderen, het geheugen snel vol is en ik vaak andere programma's niet kan opnemen.
Ik heb al heel wat geprobeerd zoals alles resetten, heropstarten, ... alles wat ik hier op het forum kon vinden, zonder succes. Kan dit snel verholpen worden a.u.b.?

Beste antwoord door SamuelD

Ik geef het door aan de betrokken dienst, van zodra ik een antwoord heb laat ik je hier iets weten.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

9 reacties

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • July 20, 2017
Kan je mij even laten weten over welke serie opnames het juist gaat ?

Dan kijk ik even na of ik ze van op afstand kan verwijderen.

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 20, 2017
Het gaat om 'Buren' op Eén en 'How I Met Your Mother' op Q2. Alvast bedankt!

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • July 20, 2017
Ik geef het door aan de betrokken dienst, van zodra ik een antwoord heb laat ik je hier iets weten.

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • July 24, 2017
Dag Bram, je decoder is voor ons niet bereikbaar. Kan je de modem en decoder eens herstarten en ons zeggen wanneer je dit gedaan hebt ? Dan probeert ons TV team nog is.

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 24, 2017
Ik heb om 18u30 alles herstart.

Forum|alt.badge.img+3
  • Guru
  • July 25, 2017
Ok bedankt, ik geef het nog eens door.

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • July 25, 2017
Ons Tv team kan er nog altijd niet aan. Je hebt ook de Bbox3 herstart ?

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 27, 2017
Ja, dat heb ik toen ook gedaan. Ik zal dit zodra ik thuis ben nog eens allemaal doen.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • July 27, 2017
Herstart inderdaad eens alles en laat het ons weten.