Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Mijn man heeft 3x een verkeerde pin-code ingegeven en nu wordt uiteraard zijn PUK-code gevraagd. Maar daarvoor hebben we blijkbaar het klantennummer nodig uit veiligheidsoverwegingen, maar da's een GSM van het werk en wij krijgen daar geen factuur van, dus kennen wij ook dat klantennummer niet. Hoe kunnen we toch de puk-code verkrijgen?
Hallo en graag jullie hulp aub, Zoals gewoonlijk is er een technisch probleem met de optie Mijn Producten van Myproximus... Ik betaal maandelijks 55,35 € aan abonnementen voor een vaste lijn + intertnet Comfort. Zeer graag zou ik hiervan de detail willen kennen - hoeveel betaal ik voor de vaste lijn en hoeveel betaal ik voor internet Comfort. Of, waar kan ik die detail vinden op Myproximus ? Bedankt voor de moeite.
Al van de eerste maand hebben wij problemen met tuttimus er werd vanaf de eerste maand een full control aangevraagd op een m abonnement en telkens worden we pas verwittigd als er 60 euro extra data verbruikt is telkens hebben ze wel de extra data kwijtgescholden maar probleem blijft en op 2 aug heb ik een verhuis aangekondigd op de data van verhuis natuurlijk geen diensten na de eerste keer bellen was het een fout van proximus en zou binnen de komende dagen worden opgelost. Na tel 2,3,4,5 worden we telkens een ander verhaal aangegeven dan is het it problemen dan is het software probleem enz enz na tel 10 werd er oppeens gezegd omdat ik in de maand van verhuis een factuur niet betaald had en de diensten 24 u werden afgesloten dat het daarom was dat het lang duurde en werd er een resque ticket aangemaakt om het sneller te laten gebeuren nu zijn we 27 aug en zit nog altijd zonder diensten is gewoon schandalig en als laatste kreeg ik mee dat ze nog niet konden zeggen wanneer het wel in ord
Reeds 3x heb ik Proximus gebeld om een paar eenvoudige wijzigingen door te voeren aan mijn abonnement, en telkens fout en/of onvolledig. En na de laatste wijziging meteen ook heel kostelijk met een factuur van maar liefst €366.09 (!) terwijl de bedoeling juist was om mijn maandelijkse factuur naar beneden te krijgen. Ik probeer het bij deze nog eens opnieuw. Lukt het weer niet, dan is Proximus straks een klant armer. Ik heb er nu echt mijn buik van vol en verwacht een oplossing, en een credit nota voor de torenhoge factuur. Zoals tot 3x toe uitgelegd in ellenlange telefoongesprekken (bellen met Proximus is niet alleen uiterst tijdrovend, bovendien blijkbaar hoogst inefficiënt) wilde ik het volgende bekomen: Alle bestaande diensten mogen worden opgezegd en ik wil gaan voor dit combi-pack (TV + internet + GSM met 5GB dataverkeer) voor (destijds) €73.46 excl. BTW per maand: https://www.proximus.be/en/id_cb_int_mob_tv/self-employed-and-small-companies/products/other-products/inter
Ik wacht al enkele dagen op telefoon van proximus ivm een afspraak voor de levering van mijn nieuwe gsm die ik gekocht heb met abonnement. Graag zou ik deze toch zo snel mogelijk hebben aangezien ik binnenkort op vakantie vertrek. Op de website staat levering binnen 3 werkdagen. Op dit forum heb ik enkel nog maar negatieve ervaringen gelezen. Hopelijk krijg ik er geen spijt van.
Ik geraak niet op MyProximus. Als ik probeer in te loggen krijg ik "One Telco - login" in de adresbalk en "De tijd vliegt... uw gegevens worden geladen...". En de tijd vliegt inderdaad, maar waarheen? Dat venster blijft open en blijft maar" vliegen". Landen gebeurt niet...
Hallo, Ik wou graag een smartphone + abonnement bestellen voor mijn dochter. Maar elke keer ik de bestelling wil afronden komt er een melding dat ik het maximum aantal bestellingen voor dit product overschreden heb. Ik zelf heb reeds een smartphone + abonnement en een Proximus pack met Samsung smart tv erbij. Het abonnement zou op haar nummer gezet moeten worden maar wel op mijn naam.
Op 19.08.2017 stuurde ik bijgevoegd bericht via Twitter door naar Proximus. Tot op heden nog geen enkele reactie. Nogmaals mijn vraag: Mijn nummers zijn 051220025 & 051220005. Volgens Orange is daar een doorschakeling actief van Proximus(CPS). Die doorschakeling zou dringend moet gedeactiveerd worden, zodat Orange mij hiervoor geen kosten meer aanrekent. Zie hiervoor ook mijn mailverkeer met Orange in bijlage. Bedankt om mij te bevestigen. Wim Vansteelant - wim@vansteelant.be Krijg ik a.u.b. ASAP opvolging van mijn vraag? Alvast bedankt. Wim.
Mijn tv doet nu al meer dan een uur update, alles al veelvuldig uitgeschakeld en ingeschakeld maar blijft enkel decoder update. Wat te doen?
Daily Travel Pass geactiveerd voor Canada (Alberta en British Columbia); ginder kon ik niet bellen, niet gebeld worden en niet SMS'en; locale operator was Rogers. Toen ik even op USA bodem passeerde werkte wel alles via T-Mobile. Hebt u geen roamingakkoord met Rogers ?
Blijkbaar verstuur ik vanuit mijn mailbox van proximus regelmatig spammails naar meerdere van mijn contacten. Ikzelf merk daar niets van tenzij die personen mij dat melden en/of ik een out of office terugkrijg. Heel vervelend maar ik raak er niet vanaf. Heb zelf mijn PW mailbox aangepast, PC gescand op virussen,... maar zonder beterschap. Ik krijg zelf wel regelmatig mails van het slag " U heeft gewonnen ..." waar ik niet op reageer en deze komen vanop bizarre adressen ( Fillipijnen, India, US...). Ik heb hierop wel al eens een Unsubscribe gedaan wat misschien niet zo een goed idee was. Die spammails tot daar aan toe maar zelf ongewild bizarre emails sturen naar mijn contacten daar wil ik toch vanaf raken. Iemand een idee?
Mijn afstandsbediening van de Proximus TV werkt stroef, in die zin, dat wanneer ik een opgenomen programma doordraai en wil stoppen, ik heel hard op de toets moet drukken om het stoppen mogelijk te maken. Ik heb al nieuwe verse batterijen gaan gebruiken, echter zonder succes. Weet iemand raad?
We hebben series geprogrammeerd in "opnameopties", maar willen dit nu stopzetten. Maar lukt niet. Neemt nog altijd die series op. Regelmatig wissen wij die dan, maar het zou gemakkelijker zijn als we de "alle afleveringen opnemen" zouden kunnen stopzetten.
Hallo, Ik heb op 15/8 een mail gestuurd naar affinity.pack.nl@proximus.com. Tot op heden nog geen antwoord. Wacht ik nog even af of kan ik ergens anders terecht?
Ik twijfel om mijn Bbox2 om te ruilen voor een Bbox3? Ik lees nogal wat negatiefs over Bbox3... Maar ik denk dat mijn Bbox2 toch zijn beste tijd heeft gehad en nu stilaan een museumstuk is geworden. Doe ik er goed aan om om te ruilen?
Weet er iemand of er eind dit jaar opnieuw een promo van een tv bij tuttimus komt?
Ik zou ergens een korting willen bekomen op mijn factuur aangezien ik minstens 2 weken geen internet heb kunnen gebruiken (of toch héél weinig) gezien er problemen waren op mijn lijn. Nu blijkt dat wij op meer dan 2000 meter van de hoofdverdeelkast zitten & enorm weinig Mbs op onze lijn zit? Daarom zou ik toch ergens een korting willen op mijn laatste factuur van minstens 50% op deze factuur of een langdurige korting van zeker 20% zolang onze lijn niet vernieuwd wordt of een deftige oplossing komt. Ik betaal evenveel als een proximusklant die supersnel internet kan genieten & HD TV kan kijken (ook nog zoiets wat ik niet kan hebben omdat het in onze straat niet gaat blijkbaar om daar HD TV door de kabel te sturen??). Hoe kan ik Proximus een klacht per mail bezorgen hierover of kan dit via hier opgelost worden?
Na meer dan een jaar is er opnieuw hetzelfde probleem met de weergave van de ondertitelingen van Food Network: Wanneer er een zin tevoorschijn komt, dan flikkert/flasht dit voor een halve seconde boven de plaats waar hij zou moeten verschijnen en zakt hij naar beneden. Dit maakt het zeer lastig en irritant om een programma te volgen. Kan Proximus dit opnieuw nakijken en oplossen? De afgelopen maanden liep het nochtans perfect met de ondertitelingen. Mogelijk moet er opnieuw een update van de firmware gebeuren zoals een jaar geleden. Alvast bedankt! Mvg
Ik probeer al meer dan een jaar een domiciliering in orde te krijgen. Ik weet niet wat er misloopt bij proximus maar het lukt maar niet. Ik krijg telkens vriendelijke dames die het in orde gaan brengen, ze cancelen de vorige domicilieringen en starten een nieuwe, vragen van de factuur manueel te betalen en dan zal het in orde komen tegen de volgende factuur. De laatste dame heft gezegd dat ze er voor zal zorgen dat de domiciliering in orde komt en dat ze de factuur opnieuw zullen aanbieden. Vandaag (25-8-2017) heb ik een weer zo'n brief gekregen dat ik tegen gisteren moet betalen. Ik ga deze keer niet betalen want het wordt tijd dat Proximus zijn werk doet, ik ben hun knecht niet die hun s..t ga blijven opkuisen. Toch blijft het telkens mis te gaan en krijg ik dreigende brieven dat ik onmiddelijk moet betalen. Is er iemand bij proximus die dit in orde kan brengen? Mijn geduld is op, en als Proximus het niet in orde brengt zal ik van operator moeten wisselen.
Had dus tijdje geleden ook via internet abonemet besteld (kwam van telenet) tijdje op moeten wachten, maar deze middag viel mijn telenet netwerk dus eindelijk uit, dus nieuwe sim erin en gaan dacht ik, niet dus, heb nu wel terug streepjes, maar nog steeds geen netwerk en enkel noodoproepen komt erop. Iemand een idee?
ik krijg al voor de tweede maand op rij geen waarschuwing bij afsluiting omdat zogezegd ik in juni een onbetaalde factuur heb ! nu bel ik voor mij een kopie te sturen en mij weer aan tz sluiten op netwerk en ik wacht al meer dan 24 uur en kan vde telefoons antvangen of versturen kan mij iemand helpen alvast bedankt
Op 17/08 heb ik online een omschakeling aangevraagd van een comfortpack naar Familus. Ik kreeg dezelfde dag een orderbevestiging met de correcte gegevens (internet maxi + proximus tv + belgisch voetbal + tv replay + phone line, totaal 74,95 EUR). Op 21/08 kreeg ik een bevestiging van de wijziging. In het document wordt Familus M vermeld als product. Ik zie echter nergens in deze bevestiging de bundel Belgisch voetbal staan. Daarnet nog eens op MyProximus gekeken en ook daar geen vermelding van de bundel Belgisch voetbal. Kunnen jullie dit eens nakijken? Want in de orderbevestiging van 17/08 stond deze dus wel duidelijk vermeld. Moet ik deze bundel dan toch nog zelf activeren? Indien zo, kunnen jullie dan ook bevestigen dat wanneer ik deze bundel zelf activeer in MyProximus de Familus prijs van 74,95 EUR dan geldig is? (want de bundel kost als aparte optie 9,95 EUR dus dan zou de totaalprijs 76,95 EUR worden) Klantnr. = 608366354 Alvast bedankt, Isabel
Waarschijnlijk ga ik om familiale redenen een paar maand intrekken bij ouder. Zij heeft telenet vast telefoon en gsm en tv. Geen internet. Ik heb vast telefoon, gsm, wifi en tv proximus. Er zijn meerdere telefoon aansluitingen ( stopcontact) in het appartement. Is is het mogelijk om de twee operatoren te hebben in 1 appartement? Met dank.
Beste, Vandaag nam ik contact op met de klantendienst, om mijn ongenoegen te uiten. Aangezien hier niet alles aan bod is gekomen, zet ik via deze weg graag nog eens alles op een rij. Ik ontving een mailadres van uw klantendienstmedewerker: doc@proximus.be, blijkt dit niet te bestaan, dan maar via deze weg... Het is begonnen eind vorig jaar. Mijn partner krijgt telefoon van één van uw klantendienstmedewerkers waarin wordt uitgelegd dat ze ons in het verleden slecht hebben behandeld, en ons daarvoor een goed aanbod willen doen. Uiteindelijk gaan wij hier op in. Er komt een verkoper bij ons langs, Dennis Tielen. (Misschien kan je deze persoon even googlen, je zult gegarandeerd nog een klacht over hem terugvinden.) Er wordt ons een mooi voorstel gedaan. Op dat moment zijn wij klant bij Telenet, waar we heel tevreden zijn, maar aangezien ons een betere prijs wordt voorgesteld, besluiten wij in te gaan op het aanbod. Het pakket Tuttimus pack wordt ons aangeboden, samen met 2
Indien ik VDSL Internet Start abonnement wil upgraden naar een Internet Maxi, moet ik dan ook de installatie/activatie kost van 59 euro betalen? Hoe kan ik dat aanvragen, want ik zie niet onmiddellijk een mogelijkheid in myproximus?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.