Reeds 3x heb ik Proximus gebeld om een paar eenvoudige wijzigingen door te voeren aan mijn abonnement, en telkens fout en/of onvolledig. En na de laatste wijziging meteen ook heel kostelijk met een factuur van maar liefst €366.09 (!) terwijl de bedoeling juist was om mijn maandelijkse factuur naar beneden te krijgen.
Ik probeer het bij deze nog eens opnieuw. Lukt het weer niet, dan is Proximus straks een klant armer. Ik heb er nu echt mijn buik van vol en verwacht een oplossing, en een credit nota voor de torenhoge factuur.
Zoals tot 3x toe uitgelegd in ellenlange telefoongesprekken (bellen met Proximus is niet alleen uiterst tijdrovend, bovendien blijkbaar hoogst inefficiënt) wilde ik het volgende bekomen:
Alle bestaande diensten mogen worden opgezegd en ik wil gaan voor dit combi-pack (TV + internet + GSM met 5GB dataverkeer) voor (destijds) €73.46 excl. BTW per maand: https://www.proximus.be/en/id_cb_int_mob_tv/self-employed-and-small-companies/products/other-products/internet-mobile-tv.html
De enige ‘extra' optie die daaraan moe(s)t toegevoegd worden is 'Travel Passport Top' voor € 10 excl. BTW per maand: https://www.proximus.be/en/id_cb_allabroad/self-employed-and-small-companies/products/mobile-subscriptions/mobile-options-and-roaming/international-and-roaming/call-text-and-surf-cheaper-from-abroad.html
Alle overige opties mogen weg. Dus geen behoefte meer aan:
Van mijn oude INTERNET/TV abonnement:
- Geen SIM-kaart of mobiel internet meer nodig voor mijn iPad (nummer xxxx xx 83 46). Alle diensten verbonden met dat nummer mogen geschrapt worden.
- TV mag herleid worden naar basisabonnement, heb geen extra opties / ‘boeketten’ nodig
- De tweede decoder mag ook geschrapt worden.
- Vaste lijn ook niet meer nodig
Van mijn oude GSM abonnement:
- Tariefplan BizzSmartXLlntense omzetten naar combi-pack van hierboven.
- Optie /Bijkomende dienst ProxiDuo mag weg.
- Optie/Bijkomende dienst: Travel Surf EU&Top Intense mag weg (wordt vervangen door Travel Passport Top).
Totaalkost TV/Internet/mobiel zou hiermee op ca. €85 excl. BTW moeten komen per maand. Ik ben voor de voorbije maand volledig binnen het toegestane verbruik van de aangevraagde paketten / diensten gebleven maar de factuur bedraagt plots €366.09 ?! Onaanvaardbaar.
Ik hoop van harte dat het deze keer asap en correct rechtgezet wordt. Het gaat over factuurnummer 6705165450. Hiermee zou u voldoende info moeten hebben om de nodige rechtzettingen te doen en de credit nota te regelen. Hiermee vindt u wellicht ook mijn contactgegevens zodat u me per email de bevestiging kan toesturen van de correcte doorvoering van de gevraagde wijzigingen.
P.S. Ronduit belachelijk overigens dat Proximus niet gewoon per email te bereiken is. Zeker wanneer de telefonische communicatie te wensen over laat.
Vraag
Gevraagde wijzigingen aan abonnement tot 3x toe verkeerd uitgevoerd
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

