Skip to main content
Beantwoord

Update

  • August 25, 2017
  • 2 reacties
  • 139 Bekeken

Mijn tv doet nu al meer dan een uur update, alles al veelvuldig uitgeschakeld en ingeschakeld maar blijft enkel decoder update.
Wat te doen?

Beste antwoord door RobrechtB

Heb je al eens en reset van de decoder geprobeerd? https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • August 25, 2017
Heb je al eens en reset van de decoder geprobeerd? https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html

Martin
  • August 25, 2017
is de decoder rechtstreeks met een utp kabel verbonden met je bbox.
zie ook uitleg hier >
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_tvtrouble/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/tv-problemen/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html