Ik zou ergens een korting willen bekomen op mijn factuur aangezien ik minstens 2 weken geen internet heb kunnen gebruiken (of toch héél weinig) gezien er problemen waren op mijn lijn. Nu blijkt dat wij op meer dan 2000 meter van de hoofdverdeelkast zitten & enorm weinig Mbs op onze lijn zit? Daarom zou ik toch ergens een korting willen op mijn laatste factuur van minstens 50% op deze factuur of een langdurige korting van zeker 20% zolang onze lijn niet vernieuwd wordt of een deftige oplossing komt. Ik betaal evenveel als een proximusklant die supersnel internet kan genieten & HD TV kan kijken (ook nog zoiets wat ik niet kan hebben omdat het in onze straat niet gaat blijkbaar om daar HD TV door de kabel te sturen??).
Hoe kan ik Proximus een klacht per mail bezorgen hierover of kan dit via hier opgelost worden?
Vraag
2 weken geen internet gehad door problemen met mijn lijn
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

