Skip to main content
Beantwoord

Upgrade abonnement

  • August 22, 2017
  • 6 reacties
  • 486 Bekeken

Indien ik VDSL Internet Start abonnement wil upgraden naar een Internet Maxi, moet ik dan ook de installatie/activatie kost van 59 euro betalen?

Hoe kan ik dat aanvragen, want ik zie niet onmiddellijk een mogelijkheid in myproximus?

Beste antwoord door RedsFan

Nee daarvoor moet je geen installatie/activatie voor betalen als het enkel een upgrade van internet is, ze moeten daar gewoon paar knopjes indrukken en je hebt een hogere snelheid en meer volume.

Ps: Kijk zeker eens hoeveel snelheid er haalbaar is op uw huis adres

https://www.proximus.be/nl/id_cr_intspeedt/particulieren/producten/r-orphans/internetabonnementen/speedtest-internet-connectie.html#/input

Om het aan te vragen ga je best op de website van proximus en plaatst Maxi in uw mandje (terwijl je ingelogd bent op de site)

https://www.proximus.be/nl/id_cr_int/particulieren/producten/internetabonnementen.html

Je kan ook altijd bellen naar de klantendienst of naar een Proximus winkel gaan.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

RedsFan
Forum|alt.badge.img+4
  • Antwoord
  • August 22, 2017
Nee daarvoor moet je geen installatie/activatie voor betalen als het enkel een upgrade van internet is, ze moeten daar gewoon paar knopjes indrukken en je hebt een hogere snelheid en meer volume.

Ps: Kijk zeker eens hoeveel snelheid er haalbaar is op uw huis adres

https://www.proximus.be/nl/id_cr_intspeedt/particulieren/producten/r-orphans/internetabonnementen/speedtest-internet-connectie.html#/input

Om het aan te vragen ga je best op de website van proximus en plaatst Maxi in uw mandje (terwijl je ingelogd bent op de site)

https://www.proximus.be/nl/id_cr_int/particulieren/producten/internetabonnementen.html

Je kan ook altijd bellen naar de klantendienst of naar een Proximus winkel gaan.

  • Auteur
  • Apprentice
  • August 23, 2017
@redsfan, bedankt voor je antwoord, maar ik zoek een officieel antwoord van Proximus zelf. Kwestie van iets in handen te hebben als het toch aangerekend wordt.

Of mag ik dat op dit forum niet verwachten?

Martin
  • August 24, 2017
stuur dan misschien best een privébericht aan Het Proximus Team, als hun reactie hier te lang uitblijft, via onderstaande link:
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679    
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

  • Auteur
  • Apprentice
  • August 24, 2017
Dat had ik reeds gedaan, maar bij gebrek aan antwoord hier nog eens herhaald.

Ik ben een kostprijsvergelijking aan het maken tussen het overschakelen naar EDPnet (lagere maandkost maar wel extra kost voor nieuwe modem) of het gewoon upgraden van mijn abonnement bij Proximus.

Blijkbaar is men bij Proximus weinig geïnteresseerd in het behoud van hun klanten? Spijtig.

Martin
  • August 24, 2017
hier maakt Prox een vergelijking tussen verschillende operatoren, maar denk niet dat Edpnet er tussen staat...
https://www.proximus.be/nl/id_cr_compare/particulieren/producten/r-orphans/vergelijk-tabel.html

PS: nog vlug eens gaan kijken en inderdaad EDPnet staat er niet tussen.

RedsFan
Forum|alt.badge.img+4
  • August 24, 2017
@redsfan, bedankt voor je antwoord, maar ik zoek een officieel antwoord van Proximus zelf. Kwestie van iets in handen te hebben als het toch aangerekend wordt.

Of mag ik dat op dit forum niet verwachten?

Ik heb zelf al meermaals veranderd van internet abo bij PX, nooit geen kosten moeten betalen.
Als je al internet hebt en je vraagt een hoger en sneller abo kunnen ze jou daar toch geen 59 € voor aanrekenen, dat is voor nieuwe installaties.

grt