Skip to main content

Nieuw abonnement, geen netwerk :(

  • May 5, 2013
  • 2 reacties
  • 211 Bekeken


Had dus tijdje geleden ook via internet abonemet besteld (kwam van telenet) tijdje op moeten wachten, maar deze middag viel mijn telenet netwerk dus eindelijk uit, dus nieuwe sim erin en gaan dacht ik, niet dus, heb nu wel terug streepjes, maar nog steeds geen netwerk en enkel noodoproepen komt erop.


Iemand een idee?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

  • Apprentice
  • August 24, 2017
als je afgesloten bent kan je normaal te oproepen ontvangen als iemand mij opbelt komt er een oproep het oproep nr is niet in gebruik ?? kan iemand helpen

Martin
  • August 24, 2017
best dan via dit Forum, een privébericht aan Het Proximus Team sturen, met je gegevens en vraag,
door op onderstaande link te klikkenvia
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

NB: zie ook antwoord op je post in het zelfde verband hier:
https://nl.forum.proximus.be/de-praatbarak-5/abonemet-40414