Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
wat betekent dit: Dit is op windows 10 wat gebeurt er nog : - norton werkbalk verdwijnt en - scannen lukt niet meer Iemand iets gelijkaardigs meegemaakt of weet wat de oorzaak is? Meer weet ik voorlopig niet daar dit niet op mijn PC is en ik nog niet ter plaatse ben geweest.
Beste Ik heb gisteren overgeschakeld naar het nieuwe 'Internet + TV' pack, maar Vandaag zag ik dan dat de 500mb gratis mobiele internet er niet meer bij zat. Kan ik dat terugdraaien? Mvg
Verblijf in het buitenland en t.e.m vrijdag was er geen enkel probleem. Sinds zaterdag kan ik plots geen e-mails verzenden of ontvangen op mijn skynet account, ook niet via webmail. Ik heb ook al mijn pawoord veranderd via my proximus maar niets helpt. Weet iemand raad?
hoi, sinds vandaag kan ik niet meer op mijn pc kijken naar tv, gisteren kon ik dit wel nog. ik krijg nu de melding, "abonnement Om toegang te krijgen tot deze optie, moet u erop geabonneerd zijn. U kan dit verifiëren in uw myproximus account." maar dit is beschikbaar in mijn abonnement, hoe komt dat ? zijn er werken bezig ofzo ? Mvg.
Beste, Ik betaal een proximus mobiel abonnement voor 3 gsm nummers. (als u ze wil, u kan mij bereiken op 0475/207479) Om een bizarre reden krijg ik twee facturen via zoomit en ene via email. Mijn email adres is een paar maanden geleden gewijzigd. Daarom heb ik bepaalde facturen betreffende dat bepaalde gsm nummer via email niet ontvangen. Gevolg een herinneringsbrief in de bus met nalatigheidskosten. Alle facturen zijn betaald, dus gisteren na heel lang wachten en doorschakeling een persoon aan de lijn die het zou aanpassen. Ik zie in myproximus nog steeds de kost van 30,05 euro staan ???? Als ik in mijn 'myproximus' kijk, zie ik alleen het overzicht van mijn gsm nummer, waarom zie ik niet het overzicht van alle nummers samen waarvoor ik betaal ? Daarbovenop is het nummer waarvoor ik zogezegd nalatigheidskosten moet betalen waarschijnlijk afgesloten want mijn dochter kan geen sms'sen meer versturen noch andere activiteiten doen. Daarnet nog eens proximus telefonisch proberen te berei
Hallo. Ik heb mij geregistreed op myproximus nooit problemen gehad toen ik alleen gsm abonement had. Nu heb ik tutimus en op de app staat u heeft geen verbruik. Maar mijn vriendin zit wel al over haar limiet en kan totaal niks nakijken. En op de website staat voeg producten toe. Kunnen jullie nakijken wat het probleem is dankje
hallo, De laatste dagen merk ik dat rond 00:00 uur iedere keer het signaal uitvalt gedurende 1 a 2 minuten. Natuurlijk is dit steeds terwijl ik aan het opnemen ben van een serie die ik volg, met als gevolg dat het niet meer om aan te zien is en/of belangrijke info heb gemist. Kunnen jullie dit niet s'nachts doen rond 04:00 uur of zo?
Hallo, Waarom kan ik niet opnemen van zender ZES? Reeds verschillende malen geprobeerd, maar niets helpt.
Hallo, Vier maanden geleden deed ik een melding op het forum dat er een probleem was met de berichtgeving ivm mijn mobiele data waardoor geen controle had over mijn data en hoge kosten maakte. Op 12 mei een ticket voor dit probleem aangemaakt. Toen ik een maand later informeerde naar de status van mijn ticket kreeg ik geen antwoord meer dus belde ik naar jullie helpdesk waar ik te horen kreeg dat er na een maand nog niets met het ticket gebeurd was. Er werd een tweede ticket aangemaakt. Ondertussen liep er meer fout en werd mijn datameter niet meer gereset na een maand en startte ik de maand met extra factuurkosten van €90, zonder dat ik over mijn data zat. Ik belde terug naar de helpdesk die mij weer vertelde dat er nog niets met mijn ticket gebeurd was en er werd een ticket aangemaakt met de vraag mijn ticket met spoed te behandelen omdat het al meer dan 2 maanden open stond. Jullie gingen iets laten weten, maar na 3 weken nog steeds geen nieuws. Ik belde terug en kreeg te hore
Nu heb ik reeds voor de 4e keer (!!!) mijn pack van entertainment proberen te annuleren. Telkens verdwijnt deze dan, maar ze komt ook gewoon weer terug... Wij hebben eigenlijk de promo 6 maand gratis, maar elke maand een factuur van extra applicaties die wij NIET gevraagd hebben en die ik niet afgezet krijg. Helaas helpt bellen ook niet, ze sturen ons van de kast naar de muur... Kan beter tegen de gordijnen praten, die luisteren beter dan de servicelijn!
Deze ochtend kreeg ik een SMS-je dat de aanrekenining / factuur klaarstaat voor betaling. Omdat het bedrag deze maand 25% hoger is dan wat ik normaal aangerekend krijg wou ik zelf eens - via www.mijnproximus.be/mijnaanrekeningen en zoals ook in de SMS staat - kijken naar het waarom. Na inloggen krijg ik echter volgende leuke melding: U hebt geen toegang tot deze toepassing. Het spijt ons, maar u hebt niet de juiste toegangsrechten om gebruik te maken van deze toepassing. Enig idee waarom? En wat kan ik er aan doen om toegang te krijgen?
Hoe kan ik mijn vroegere internet verdeler, namelijk internet, in mijn instellingen schrappen?
Op de factuur van juni staan éénmalige kosten vermeld tbv €70 voor vermelding in de telefoongids. Het verbaast me dat er op de factuur van augustus opnieuw éénmalige kosten aangerekend worden, deze keer tbv €140 voor 'vermeldingen gids'. Is dit een vergissing of waarop slaan die kosten?
Er zijn nog maar weinig reviews in ons 'Smartphone' subforum, dus als je graag een verslagje wil schrijven over jouw huidig of nieuw toestel is dat hier zeker welkom. We kunnen zelfs testtoestellen voorzien! Daarover hebben we een paar vraagjes: Wil je graag een smartphone testen? Van welke toestellen wil je graag een review lezen/schrijven? Wat moet er zeker in de review staan? Is 2 weken testen lang genoeg? Hoe bezorgen we je best het toestel? (Proximus winkel, post, koerier...) Van welke andere connected devices wil je graag een review zien/schrijven? (Smart watches, tablets, ...) Ben ik nog vragen vergeten? 🙂 Reviewers mogen zich bij mij aanmelden bij Hassan!
Ik krijg momenteel mijn gsm factuur via e-mail. Op zich vind ik dit geen probleem maar nu moet ik elke maand mijn factuur naar mijn werkgever opsturen daar ik met mijn gsm ook mijn parkeertickets betaal tijdens mijn werkuren. Mijn werkgever vraagt hier bewijzen van dus zou ik mijn factuur moeten opsturen hiervoor. Met het electronische pdf bestand is hij niet tevreden, het moet voor hem de papieren versie zijn... Zelf kan ik dit niet meer aanpassen via My Proximus, Is het mogelijk om dit toch terug te laten wijzigen zodat ik factuur terug via post krijg? Liefst niet via klantendienst want dit heb ik reeds geprobeerd en ik geraakte na heel lang wachten echt niet binnen.... 😞
Wij hebben sinds een maand een volledig Tutimus pakket , dus met vaste lijn De installateur heeft een stekkerdoos in de garage gemonteerd maar enkel met een aansluiting voor de Bbox3 ( 6 pins stekker) Hoe kan ik nu mijn vaste telefoon aansluiten? Ik heb al in een paar winkels adapters gezocht voor dit type stekker maar niet gevonden.
Wanneer ik probeer om een opgenomen item of een uitzending te bekijken krijg ik steevast deze melding.Ik werk met een Mac Pro en MacOS Sierra.Silverlight is geïnstalleerd. Wat is hier mis ?
Zekert enkele dagen ontvang in gedurende de dag om de 10 min een telefoon op de vaste lijn: Steeds uit de (zone) 02 . Vaak een verschillend nummer ,soms herhaald zich een nummer. Als ik opneem hoor ik een klik een daarna even niets waarop ik onmiddelijk neerleg. Nummers eens gegoogeld maar geen resultaat. Heeft hier nog iemand problemen mee? Enkele maanden terug waren het vooral buitenlandse nummer die ons parten speelden waarvan er enkele gebruikt door BOFROST. Ik heb nochtans op bel me niet meer aangegeven, geen reclame en dergelijke meer te willen ontvangen. Groeten. Guy
vanaf vrijdag 1 sept staat de programma's va NPO1 en NPO2 gelijk, die van NPO1 is niet juist!!!
Ik heb al een aantal maanden hetzelfde probleem gehad. Na herhaaldelijk telefonisch contact en contact via forum weer opgelost voor 1 maand, maar deze maand opnieuw een belachelijk hoge gsmfactuur ontvangen van €86,02!!!! €58 voor mobiel internet! Ongelofelijk! Voor €86 kan ik bij een andere provider internet, vaste telefonie, tv en mobiel verkrijgen! €58 extra te betalen voor mobiel internet als je weet dat ik thuis altijd op de WiFi zit!!! Ik heb een nieuwe gsm gekocht en gevraagd bij aankoop in juli of de medewerker van de winkel mij nog eens goed kon tonen hoe ik het mobiel netwerk (4g) moet uitschakelen en bleek dat ik dat altijd op de correcte manier doe! Dus het is NIET zo dat mijn 4G constant aanligt, integendeel, ik leg het voor even aan (ALS ik niet beschik over WiFi, want dan gebruik ik uiteraard Wifi) en als ik gedaan heb met mails checken of berichten checken dan leg ik het weer af. Ik zou toch echt wel eens heel graag te weten komen hoe ik aan zo'n extra bedrag kom! Ik be
Zonet gebeld met Proximus klantendienst ivm laatste factuur. Plots worden internationale oproepen in de daluren aangerekend die tot 1 maand geleden gratis waren. De bediende (in opleiding) zei dat dat "zo" was; zijn coach beweerde dat alle klanten hiervan per email en brief werden ingelicht in juli maar kan mij geen copie geven : "ge moet uw brievenbus nazien" !! wat een arrogantie van Proximus!!!! Zij wanen zich "heer en meester" over hun klanten!!!
Dag allemaal, Anderhalve maand geleden hebben wij de verhuis aangevraagd van ons Proximus Internet en TV abonnement. Het gaat om een verhuis van het Vlaams naar Waals gewest (naar een nieuwbouwwoning). Om een lang verhaal kort te maken, het heeft heel wat voeten in de aarde gehad. Bij het binnenleiden van de nieuwe lijn (ongeveer 6 maanden geleden) in de nieuwbouwwoning had men toevallig ook direct de verhuisprocedure in werking gezet, terwijl dat niet de bedoeling was. Dat is toen met een 'spoedprocedure' op een halve dag (professionele klant, weliswaar met Privé Internet Comfort + TV abbo) teruggezet naar het oude adres. We hebben toen ook een nieuw lijnnummer gekregen. Proximus is er op enkele weken tijd niet in geslaagd om het huidige abonnement te verhuizen, omwille van de bovenstaande interventie die blijkbaar nog hangende was in het systeem. Daardoor hebben we zelfs enkele keren automatisch een afspraak ingepland gekregen (bericht via mail en sms) gedurende enkele weken
Ik wil heel graag de details van mijn factuur zien, maar telkens ik doorklik krijg ik de melding dat er een technische fout is. Kan dit verholpen worden a.u.b.? Ik ben de 'miserie' bij Proximus een beetje beu aan het geraken, er is altijd wel iets. Met mijn gsm-abonnement net hetzelfde, ik zit nu alweer bij een andere provider... Jammer dat het zelf opvolgen van verschillende zaken zo moeilijk blijkt te zijn!
Ik heb een simkaart en weet niet welk telefoonnummer er bij hoort. zie bijgevoegde simkaart
ik heb een nieuwe sim kaart bij mij nieuw aangekocht toestel gekregen. daarop zou 10 eu staan. als ik bel naar 1973 om die te activeren dan werd er gezegd, reeds in gebruik... ik ken zelf het oproep nummer niet van die kaart en kan er ook niet mee bellen, want telkens als ik ermee bel kom ik automatisch bij 1973 uit...
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.