Beantwoord
Belachelijk hoge GSM-factuur
Ik heb al een aantal maanden hetzelfde probleem gehad. Na herhaaldelijk telefonisch contact en contact via forum weer opgelost voor 1 maand, maar deze maand opnieuw een belachelijk hoge gsmfactuur ontvangen van €86,02!!!! €58 voor mobiel internet! Ongelofelijk! Voor €86 kan ik bij een andere provider internet, vaste telefonie, tv en mobiel verkrijgen! €58 extra te betalen voor mobiel internet als je weet dat ik thuis altijd op de WiFi zit!!! Ik heb een nieuwe gsm gekocht en gevraagd bij aankoop in juli of de medewerker van de winkel mij nog eens goed kon tonen hoe ik het mobiel netwerk (4g) moet uitschakelen en bleek dat ik dat altijd op de correcte manier doe! Dus het is NIET zo dat mijn 4G constant aanligt, integendeel, ik leg het voor even aan (ALS ik niet beschik over WiFi, want dan gebruik ik uiteraard Wifi) en als ik gedaan heb met mails checken of berichten checken dan leg ik het weer af. Ik zou toch echt wel eens heel graag te weten komen hoe ik aan zo'n extra bedrag kom! Ik ben niet van plan om dot te blijven rapporteren en mij er druk over te maken. Ik zit echt niet van s ochtends tot s avonds online te tokkelen, want ik heb wel betere dingen te doen en als ik kan gebruik ik WiFi dus dit zou geen extra kosten mogen geven als mijn mobiel netwerk uitgeschakeld is. Ik vraag mij soms af of het volledige gebruik niet verrekend wordt, WiFigebruik inclusief, anders kan dit toch niet?!?!? Ik vraag u vriendelijk om hierop eens een antwoordje terug te formuleren anders zie ik mij genoodzaakt om mijn contract bij Proximus stop te zetten... ik ben ten einde raad! We betalen minder voor tv, internet en vaste telefonie allemaal samen thuis! De kost zit hem echt in het mobiel internet... moest het nu nog zijn van bellen of zo, maar nee... graag een antwoordje! Klantnummer 612870289. Alvast bedankt!
Beste antwoord door HeidiE
Dag Delfien001,
Ik maak dossier 30610453 voor onderzoek + oplossing door de bevoegde dienst, die je verder zal contacteren.
Je krijgt in tussentijd een aangepaste factuur.
Groetjes,
HeidiE
Ik maak dossier 30610453 voor onderzoek + oplossing door de bevoegde dienst, die je verder zal contacteren.
Je krijgt in tussentijd een aangepaste factuur.
Groetjes,
HeidiE
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.