Skip to main content
Vraag

Probleem met MyProximus

  • August 4, 2017
  • 2 reacties
  • 210 Bekeken

Hallo.

Ik heb mij geregistreed op myproximus nooit problemen gehad toen ik alleen gsm abonement had. Nu heb ik tutimus en op de app staat u heeft geen verbruik. Maar mijn vriendin zit wel al over haar limiet en kan totaal niks nakijken. En op de website staat voeg producten toe. Kunnen jullie nakijken wat het probleem is dankje
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 8, 2017
Dag bart93,

Kun je ons klantgegevens bezorgen (via een privébericht) voor nazicht?

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Groetjes,

HeidiE

  • Apprentice
  • August 29, 2017
Wij hebben hetzelfde probleem ...