Skip to main content

Bedrog met pack

  • August 28, 2017
  • 2 reacties
  • 201 Bekeken

Zonet gebeld met Proximus klantendienst ivm laatste factuur. Plots worden internationale oproepen in de daluren aangerekend die tot 1 maand geleden gratis waren. De bediende (in opleiding) zei dat dat "zo" was; zijn coach beweerde dat alle klanten hiervan per email en brief werden ingelicht in juli maar kan mij geen copie geven : "ge moet uw brievenbus nazien" !! wat een arrogantie van Proximus!!!!
Zij wanen zich "heer en meester" over hun klanten!!!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Keoky
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • August 28, 2017
In de reeks "Tips om klantenservice op te krikken"
in https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/tips-om-goedkoper-te-surfen-40453.

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 29, 2017
Dag Jacky D,

Voor mij klinkt deze uitleg ook vreemd, dus ik maak dossier 30663763 voor nazicht.

De bevoegde dienst zal je verder informeren.

Groetjes,

HeidiE