Skip to main content
Vraag

Internet + TV

  • August 29, 2017
  • 5 reacties
  • 113 Bekeken

Beste

Ik heb gisteren overgeschakeld naar het nieuwe 'Internet + TV' pack, maar Vandaag zag ik dan dat de 500mb gratis mobiele internet er niet meer bij zat. Kan ik dat terugdraaien?

Mvg
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Martin
  • August 29, 2017
stuur anders je vraag eens door via een privébericht aan Het Proximus Team >    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

Keoky
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • August 29, 2017
Wat ivm oude korting? zie:
https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/nieuwe-packs-us-40486

Martin
  • August 29, 2017
sommigen beweren dat bij oude packs "triple play" ze hun korting behouden.
Daar naast melden er ook veel dat ze die kwijt zijn en dan weer anderen blijven aandringen en krijgen die dan wel weer, geraakt er maar aan uit hé 😉

RedsFan
Forum|alt.badge.img+4
  • August 29, 2017
Beste

Ik heb gisteren overgeschakeld naar het nieuwe 'Internet + TV' pack, maar Vandaag zag ik dan dat de 500mb gratis mobiele internet er niet meer bij zat. Kan ik dat terugdraaien?

Mvg

Eens je over gaat naar een nieuw pack kan je niet meer terug..... er is daar namelijk geen gratis 500 mb niemeer inbegrepen zoals vroeger bij de oudere packs.

Martin
  • August 29, 2017
Om die reden is mijn vader ook nog niet willen overstappen naar een nieuw pack ivm die 500Mb gratis al zijn die wel heel vlug opgesoupeerd en moet je oppassen of je zit direct aan een rekening die oploopt !