Skip to main content
Beantwoord

Simkaart werkt niet

  • March 6, 2017
  • 7 reacties
  • 886 Bekeken

ik heb een nieuwe sim kaart bij mij nieuw aangekocht toestel gekregen. daarop zou 10 eu staan.
als ik bel naar 1973 om die te activeren dan werd er gezegd, reeds in gebruik...
ik ken zelf het oproep nummer niet van die kaart en kan er ook niet mee bellen, want telkens als ik ermee bel kom ik automatisch bij 1973 uit...

Beste antwoord door LorentzV

Dag Sven,

In ons systeem staat deze SIM-kaart als bruikbaar en is nog nooit eerder toegekend geweest. Het kan zijn dat er een fabrieksfout aan gekoppeld zit. Hierdoor raad ik aan om dit binnen te brengen bij de winkel zodat zij dit kunnen vervangen of verder analyseren.

Groetjes,

Lorentz.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

NickyL
Forum|alt.badge.img+3
  • Resident
  • March 9, 2017
Dag Sven,


Excuses voor de late reactie, kan je mij alvast even de simkaartnummer bezorgen in PB. Dit kan steeds via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, kijk het alvast graag eens me je na!

Mvg, Nicky

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • March 10, 2017
Dag Sven,

In ons systeem staat deze SIM-kaart als bruikbaar en is nog nooit eerder toegekend geweest. Het kan zijn dat er een fabrieksfout aan gekoppeld zit. Hierdoor raad ik aan om dit binnen te brengen bij de winkel zodat zij dit kunnen vervangen of verder analyseren.

Groetjes,

Lorentz.

  • Auteur
  • Apprentice
  • March 10, 2017
kan ik het oproep nr weten van de kaart aub. het product is aangekocht bij mediamarkt online. Ik probeer al een hele week klantendienst daar te contacteren, bellen, mailen. Telkens geen oplossing....

NickyL
Forum|alt.badge.img+3
  • Resident
  • March 10, 2017
Dag Sven,

Zoals mijn collega heeft aangegeven is dit een vrije simkaart. Hier werd dus nog geen nummer aan gekoppeld. We adviseren je om een nieuwe te gaan halen in het verkooppunt.

Oprechte excuses voor het ongemak.

Mvg, Nicky

  • Apprentice
  • August 26, 2017
Hier het zelfde probleem en als ik dan #122# bel dan is het een verbinding probleem of foute mmi code

Martin
  • August 26, 2017
via dit Forum, kan u ook een privébericht aan Het Proximus Team sturen via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

of bellen naar 6000

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • August 28, 2017
Hey RaphaelD,

Stuur jij dan ook even je SIM? Wanneer heb je gebeld naar 1973 en wat kreeg jij daar te horen? Je mag ons dit privé verzenden via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Groetjes,

Lorentz