Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Beste Op 21/8 sloot ik mijn gsm-abbonement bij Proximus af maar op 28/8 kreeg ik van Proximus wel nog volgend bericht: Dag BART, Je hebt je abonnement bij Proximus stopgezet. Hierdoor wordt ook je lidmaatschap bij Premium Club automatisch stopgezet. De lidmaatschapsvoorwaarden van Premium Club vind je terug in onze algemene voorwaarden op www.proximus.be. Je oude punten blijven nog beschikbaar gedurende een periode van 3 weken. Ruil ze dus snel in! Nog vragen? Contacteer onze klantendienst via www.proximus.be/contact en wij helpen je graag verder. Met vriendelijke groeten, Het Proximus-team => Probleem is echter dat als ik mij inlog op MyProximus hier niets meer terugvindt, ik mijn resterende punten niet meer kan terugvinden en ik heb er voor mijn verjaardag net nog 500 bijgekregen en zou die dus nog wel willen inruilen tegen een geschenk. Iemand die mij hierbij kan helpen hoe dit aan te pakken of weet hoe ik deze alsnog kan inruilen? Alvast dank voo
tv gids werkt niet en is onvolledig, heropstarten decoder werkt niet
Tot over een dik half jaar geleden was ik een te vrede klant, al enkele jaren. Tot de hel begon en naar tutimus overschakelde. Er wordt al maanden te veel aangerekend en niemand doet er iets aan. Er is zelfs een kantoor van hun die mij de raad gaf om rechtstreeks naar een ombudsdienst, en niet die van proximus, te gaan. Ook zij weten mij niet te helpen. Het kantoor in Hasselt als in Diest hebben al pogingen ondernomen maar zelfs daar wordt geen gehoor aan gegeven. Voor mij dus naar een ombudsman, test aankoop gaan. Het is en schande, iets ontwikkelen maar verder kunnen jullie geen service bieden.
De code die ik gekregen heb bij de inruil van de premium club-punten werkt niet. Ik krijg het bericht dat de code ongeldig is... Volgens mijn mail is ze nog niet vervallen. Ik probeerde reeds te bellen, maar na 45 min heb ik het opgegeven.
Mijn PC stond op adres 01 en heeft één van de vijf Norton 360 Online-licenties via het Proximus internetabonnement op adres 01. Ik heb mijn PC verhuisd naar adres 02 maar bleef die licentie via het Proximus internetabonnement 01 verder gebruiken. Zonder probleem. Nu heb ik ook vijf Norton 360 Online-licenties via het Proximus internetabonnement 02. Ik heb dus via MyProximus een nieuwe Activatiecode/Productsleutel ontvangen. Maar hoe verwijder ik die oude en vervang hem door die nieuwe ? De support-pagina brengt geen raad: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_norton_key/particulieren/support/internet/veiligheid-en-bescherming/norton-security/hoe-en-wanneer-uw-norton-productsleutel-gebruiken.html Daar staat:"U moet de productsleutel slechts éénmalig invoeren. Bij het volgende gebruik is dit niet meer nodig.". Maar dat is nu net wat ik wil: een nieuwe productsleutel invoeren bij een reeds geïnstalleerd product. Hoe moet dat dan ? Groeten, Marnik
Mijn zoon kan zijn verbruik op zowel pc als op telefoon niet raadplegen ? Op telefoon komt er dat hij zijn wifi verbinding moet uitschakelen en dat hij verbinding moet maken via het mobiel internet (3G/4G)van proximus om hem te identificeren als proximus klant. Al meerdere malen geprobeerd, zelfs app eraf gesmeten en opnieuw geïnstalleerd maar tevergeefs, komt dit door android? Nu heb ik op pc account aangemaakt op zijn nummer en zijn emailadress en staat er bij verbruik dat er een technische storing is ? Weet er iemand hoe ik dit kan verhelpen ? zodat hij kan zien hoeveel data hij al verbruikt heeft en nog heeft . Alvast bedankt voor de eventuele reacties . Mvg Dominique
Beste , Ik heb u reeds telefonisch gecontacteerd en u zou het bedrag in mindering brengen , wat niet gebeurd is . Mijn vriendin en ik zijn gaan samen wonen en abonnement samengevoegd . Zij had nog een openstaand bedrag van 21,16€ Deze heeft ze voldaan met haar account en rekening nummer Op onze laatste afrekening staat deze nogmaals bij . Gelieve in mindering te brengen bedankt ! Betreft klant nummer 612446664
Beste ... Gelieve ons te beoordelen. We willen weten of we een goede baan hebben gedaan of als uw verwachtingen niet zijn voldaan. Dus alsjeblieft beoordelen ons hier met eerlijke feedback. Uw mening is van groot belang voor ons, en we stellen u op prijs te nemen om uw standpunten met ons te delen. Zorg ervoor dat alle informatie die u verstrekt volledig geheim gehouden wordt. Om u onze waardering te tonen, wordt u automatisch ingevoerd in een kwartaalveilingsteken voor een kans om een cadeaubon te winnen, gewaardeerd op €500
ik ben mijn sim kwijt gespeeld die ik gebruik voor mobiele data op tablet/laptop, nu heb ik 3 simkaarten gevonden, maar ik weet niet de welke de juiste is. kan er iemand mij verder helpen?
Kan dit nog bij Proximus? Ik beschik wel over webruimte onder users.skynet.be/mijnnaam
Enkele weken geleden heb ik vier van mijn vijf Skynet-adressen laten migreren naar een ander internetabonnement. Die adressen stonden vroeger opgesomd op de MyProximus-pagina van het eerste abonnement en zijn daar nu inderdaad verdwenen. Alleen het vijfde staat er nog. Maar ze staan nu nog niet op de MyProximus-pagina van het tweede abonnement. Daar staan geen mailadressen en heb ik enkel de mogelijkheid om een nieuwe proximus.be-mailbox te maken. Kortom: ik kan die adressen nog gebruiken, maar vind er nergens nog een spoor van terug. Hoe kan ik ze nu beheren (als ik bvb. een alias wil veranderen) ?
zou het mogelijk zijn om de facturen van geert verlinden altijd naar mijn mail adres gestuurd kan krijgen aangezien hij niet meer op zijn mail adres kan?
Tot op heden is op mijn gsm 0496 37 02 73 het mobiel internet geblokkeerd . in mijn instellingen staat dat mijn gegevensgebruik 89 mb. Sinds 22 augustus is mijn internet geblokkeerd zonder enige verwittiging voordien. Sinds 1 september is dit nog niet herladen . Hoe kan dit ? alvast bedankt mvg
Wij zijn al eventjes aan het twijfelen om van Telenet over te stappen naar Belgacom/proximus. Het enige wat ons een beetje tegenhoudt is dat er geen Formule 1 zou uitgezonden worden? Klopt dit? Mijn man volgt dit, en daarom houdt het hem tegen om over te stappen
Vorige maand ons aantal gb opgebruikt, proximus blokkeert de gsm waardoor er niet meer op internet kan gesurfd worden via gsm vanaf 1 september zou het in orde moeten zijn. Vandaag nog steeds niets.
Ik heb een gsm abonnement van Mobilus + Phone 35. Had een resterend saldo die ik heb betaald, maar mijn simkaart is noch steeds non actief. Heb al gebeld naar jullie en een betalingsbewijs gestuurd maar nog steeds is er niks veranderd. Wat moet ik verder doen in deze situatie? Met vriendelijke groeten
Gisteren een 2de decoder telefonisch besteld. De maandelijkse kosten zouden 5 euro bedragen en nu heb ik een mail ontvangen waarop 8 euro per maand staat vermeld. Ik kan begrijpen dat ze bij die 5 euro de btw apart bijberekenen maar dan kan het maandelijks bedrag nog niet 8 euro zijn. Graag een verklaring???
Ik kan in mijn app (zoals het hoort) mijn surfverbruik zien, evenals mijn extra verbruik. Bij mijn dochter echter is het mobiele verbruik sinds enkele weken niet meer zichtbaar in de app, enkel het kadertje 'buiten bundel' wordt getoond? Dit probleem doet zich voor sinds ik onze abonnementen heb geswitcht, ik had eerst Mobilus L en zij M en dit heb ik onlangs laten omwisselen. Voordien konden we het verbruik wel zien bij haar in de app maar nu dus enkel nog het verbruik buiten de bundel... Kan dit opgelost worden op een of andere manier?
Beste, sinds de update kunnen wij geen programma's meer pauzeren, de TV-gids toont gewoon een leeg scherm, en er worden geen programma's meer opgenomen. Ik heb de decoder reeds gereset (voor zover mogelijk - 30 seconden stroom er volledig af want er zit geen fysieke reset knop op mijn oude Belgacom decoder). Kan iemand mij vertellen hoe dit verholpen kan worden want momenteel betalen wij voor diensten die niet geleverd worden, wat natuurlijk niet kan.
Hoe kan de ondertiteling worden geactiveerd op de TV-app (Apple iPad of Apple iPhone)?
Goedenacht ik heb meerdere console's en PC's En ik wil graag alles de juist port forward geven maar Ik heb al 1 console in Dmz gezet en de andere wil ik dan manueel doen maar als ik 3074 wil ingeven krijg ik "Rule used in UPnP" waarschijnlijk omdat al 1 console in DMZ Sta maar ik moet nog een console en PC Port forward doen maar dat gaat nu niet meer dan ? het zijn voornamelijk de xbox live poorte omdat ik anders moderate ben met al de rest behalve dan 1 console 😕
Ik werk met Pay & Go herlaadkaarten. Bij een inkomende oproep en ongeveer een twee a drie keer beltoon,heb ik de tijd niet om de telefoon op te nemen of hij schakelt over op de voice mail voor diegene die me wil bereiken en moet ik steeds diegene die me oproept daarna terugbellen.Ik vind dit uitermate vervelend en onnodige verspilling van mijn Pay & Go kaart. Kan iemand daarvoor een oplossing voor vinden ? Het is een oude Nokia GSM maar denk eerder dat het aan proximus ligt. Ik zou dit probleem graag opgelost zien zoniet zie ik me verplicht een andere GSM operator te zoeken die mijn telefoon wel wat langer kan laten bellen en me de tijd geeft naar mijn GSM te gaan als hij in de keuken of op mijn bureel ligt en niet er naar te lopen, hoe komt dat mijn vriend dat probleem niet heeft ? Die heeft een GSM abonnement van Proximus maar ik hoef toch geen abonnement te nemen als ik maar sporadisch zelf bel ?Daar doe ik geen profijt mee. Dus ik zou dit zeer graag opgelost zien !
Ik heb een samsung S7 edge met de CSC versie G935FVFG1DQE3. Dit zou normaal gezien moeten compatibel zijn om gebruik te kunnen maken van VoLTE maar ik heb de optie 'bellen via 4G' niet tussen mijn optie staan bij mobiele netwerken. Hoe komt dit?
Sinds de update moet ik regelmatig (1 keer per week minstens) de decoder herstarten omdat de TV-Gids weer maar eens verdwenen is en bij het zappen, krijgt men ook niet te zien welk programma er bezig is. Bovendien neemt hij dus ook de geprogrammeerde uitzendingen niet op als de TV-Gids niet werkt! Is dit een bug in jullie software update of wat en zijn er nog mensen die dit probleem hebben?
Beste, Ik heb via Proximus een waardebon gekozen van €20 bij H&M. Daar m'n echtgenoot ongeneeslijk ziek is, is het voor mij niet zo evident om te gaan winkelen. Ik heb nu een datum geprikt en zou op 8/9 naar Wijnegem shopping center gaan. Maar de bon is maar geldig tot 6/9. Kunnen jullie voor deze 2 dagen een uitzondering maken? Alvast bedankt! Met vriendelijke groeten, Annick Leytens Hierbij de bon
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.