Skip to main content

TV-gids werkt niet

  • February 16, 2017
  • 8 reacties
  • 7740 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1
tv gids werkt niet en is onvolledig, heropstarten decoder werkt niet
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • February 16, 2017
Wat bedoel je juist met onvolledig? Houd er rekening mee dat onze TV gids wordt gepland 6-7 dagen op voorhand. Wanneer je verder dan dit kijkt, is het mogelijk dat de TV gids inderdaad onvolledig is. Wanneer dit om dezelfde dag gaat of de nabije toekomst, probeer even het volgende:

- Decoder zonder stroom zetten (stroomkabel uittrekken of dmv stroomschakelaar)
- Modem herstarten (stroomkabel 5 sec uit trekken of dmv stroomschakelaar)
- Wacht to de modem volledig is herstart (3-4 min)
- Decoder terug aansluiten en opstarten

  • Rising star
  • February 16, 2017
Hier werkt de tv gids ook onvolledig, heropstarten helpt niet.

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • February 16, 2017
Hey Marie, heb je de stappen in mijn vorig bericht reeds geprobeerd? Het is belangrijk dat je deze in exact deze volgorde uitvoert. Mocht dit niet werken, kan je ook een herstel naar fabrieksinstellingen doen van de decoder. Dit je als zoals beschreven op volgende pagina. Geen nood, je opnames blijven bewaard. Maar normaal gezien is dit niet nodig. Wat bedoel je tevens juist met onvolledig? Welke dagen zijn er bijvoorbeeld onvolledig?

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • February 16, 2017
is opgelost ,lag aan proximus zelf

  • Rising star
  • February 16, 2017
Hier ook opgelost

  • Apprentice
  • April 21, 2017
Goedemorgen ,

Bij mij werkt de tv gids ook al 3 dagen niet 😞

  • April 21, 2017
Al de decoder even kort stroomloos gezet (schakelaar achteraan of netstekker)

  • Apprentice
  • September 4, 2017
zelfde probleem bij mij. (decoder V4 met update): geen tv-gids, dus bijna elke dag opnieuw opstarten.
wanneer wordt dit opgelost?