Skip to main content
Vraag

VoLTE niet te vinden bij instellingen

  • August 11, 2017
  • 4 reacties
  • 2171 Bekeken

Ik heb een samsung S7 edge met de CSC versie G935FVFG1DQE3. Dit zou normaal gezien moeten compatibel zijn om gebruik te kunnen maken van VoLTE maar ik heb de optie 'bellen via 4G' niet tussen mijn optie staan bij mobiele netwerken. Hoe komt dit?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • August 11, 2017
kijk eens of je eventueel hier iets aan hebt
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_qelp/particulieren/support/stel-uw-gsm-of-tablet-in.html
>
https://www.helpforsmartphone.com/callme/en/samsung/galaxy-s7-edge/android-6-0/guides/86/Set-up-Voice-over-LTE-Calling-VoLTE-Samsung-Galaxy-S7-Edge
>
https://www.quora.com/How-do-I-activate-VoLTE-on-my-Samsung-Galaxy-S7-edge-I-bought-a-Jio-SIM-card-for-its-4G-offer-Even-though-my-Internet-is-working-completely-fine-my-phone-has-failed-to-activate-the-VoLTE-so-I-cannot-make-calls-or-send-and-receive-messages
>
mss als je googelt op : VOLTE samsung S7 edge dat je nog meer vindt
of wachten to hier iemand regeert die het al weet en gedaan heeft.

  • Auteur
  • Apprentice
  • August 12, 2017
Geen van je tips biedt een oplossing voor mij want ik weet waar je de instelling moet vinden maar hij staat er gewoon niet tussen.

Martin
  • August 12, 2017
deze ook niet : "of wachten tot hier iemand regeert die het al weet en gedaan heeft" 😉

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • September 2, 2017
In principe is uw toestel compatibel indien u de laatste updates geïnstalleerd hebt

https://www.proximus.be/nl/id_b_cl_solution_volte/bedrijven-en-overheden/discover/blog/one-magazine/oplossingen/volte.html

https://www.sammobile.com/firmwares/galaxy-s7-edge/SM-G935F/PRO/download/G935FXXU1DQEI/171043/