Beste
Op 21/8 sloot ik mijn gsm-abbonement bij Proximus af maar op 28/8 kreeg ik van Proximus wel nog volgend bericht:
Dag BART,
Je hebt je abonnement bij Proximus stopgezet. Hierdoor wordt ook je lidmaatschap bij Premium Club automatisch stopgezet.
De lidmaatschapsvoorwaarden van Premium Club vind je terug in onze algemene voorwaarden op www.proximus.be.
Je oude punten blijven nog beschikbaar gedurende een periode van 3 weken.
Ruil ze dus snel in! Nog vragen? Contacteer onze klantendienst via www.proximus.be/contact en wij helpen je graag verder.
Met vriendelijke groeten,
Het Proximus-team
=> Probleem is echter dat als ik mij inlog op MyProximus hier niets meer terugvindt, ik mijn resterende punten niet meer kan terugvinden en ik heb er voor mijn verjaardag net nog 500 bijgekregen en zou die dus nog wel willen inruilen tegen een geschenk.
Iemand die mij hierbij kan helpen hoe dit aan te pakken of weet hoe ik deze alsnog kan inruilen?
Alvast dank voor uw reactie
Vraag
MijnPremium Club - punten inruilen na stopzetten abbonement
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
