Skip to main content

Problemen Proximus app

  • September 2, 2017
  • 1 reactie
  • 189 Bekeken

Mijn zoon kan zijn verbruik op zowel pc als op telefoon niet raadplegen ?
Op telefoon komt er dat hij zijn wifi verbinding moet uitschakelen en dat hij verbinding moet maken via het mobiel internet (3G/4G)van proximus om hem te identificeren als proximus klant.
Al meerdere malen geprobeerd, zelfs app eraf gesmeten en opnieuw geïnstalleerd maar tevergeefs, komt dit door android?
Nu heb ik op pc account aangemaakt op zijn nummer en zijn emailadress en staat er bij verbruik dat er een technische storing is ?
Weet er iemand hoe ik dit kan verhelpen ? zodat hij kan zien hoeveel data hij al verbruikt heeft en nog heeft .
Alvast bedankt voor de eventuele reacties .
Mvg Dominique
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • September 4, 2017
Dag Dominique,

Kan je mij via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Ook best de login die hij gebruikt om in te loggen via My Proximus.

Dan kijk ik alles voor je na.

Mvg, Koen