Skip to main content
Beantwoord

Ondertiteling via TV-app

  • September 1, 2017
  • 4 reacties
  • 1461 Bekeken

Hoe kan de ondertiteling worden geactiveerd op de TV-app (Apple iPad of Apple iPhone)?

Beste antwoord door DBC

Een Proximus medewerker heeft mij via 'chat' medegedeeld dat ondertiteling niet mogelijk is via de Proximus app op iOS (iPad, iPhone).
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • September 1, 2017
Hallo DBC,
Kun je hier mee verder?
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_subtitles/particulieren/support/televisie/tv-instellingen-en-functies/tv-functies/ondertitels-op-uw-tv-scherm-aanzetten.html

Groeten,
Wim

  • Auteur
  • Apprentice
  • September 1, 2017
Wim,

geen probleem om dit aan te zetten op TV. Ik zou dit ook willen aanzetten op de iPad app. Blijkbaar is daar niets voorzien.

  • Auteur
  • Apprentice
  • Antwoord
  • September 3, 2017
Een Proximus medewerker heeft mij via 'chat' medegedeeld dat ondertiteling niet mogelijk is via de Proximus app op iOS (iPad, iPhone).

Martin
  • September 3, 2017
Inderdaad en dat werkt ook niet via android-app of windows-app en ook niet via http://proximustv.be