Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Ondertussen 5 mensen van support aan de lijn gehad en in totaal een 3u aan de lijn gehangen betreffende verlenging en wijziging van abonnement in combinatie met aankoop van een i phone 7 plus. Heel simpel, ik wil alles behouden zoals het is (internet thuis, digitale tv en GEEN vaste lijn). Ik wil overgaan tot het aankopen van een i phone 7 plus black (320€ incl btw) in combinatie met het bizz mobile S abonnement in plaats van mijn huidig abonnement (bizz smart 25 met i phone 5s). Hierdoor zou mijn maandelijkse betaling minder worden (ik heb niet meer nodig dan het bizz mobile s abonnement) waardoor de gsm zichzelf op 2 jaar bijna terugbetaald... Doch wordt ik bij het 4e telefoontje een vaste lijn aangesmeerd (moet blijkbaar in het pack zitten) en een mobile L abonnement in plaats van een mobile S abonnement. In elk van de 5 telefoontjes kreeg ik een andere medewerker aan de lijn van support en kreeg ik telkens een andere uitleg te horen. De 5e medewerker had me beloofd om alles
Ik ben een paar dagen geleden via myproximus omgeschakeld van smart45+ naar mobilus m. Hoelang duurt het vooraleer de nieuwe formule actief wordt? Bij myproximus onder "mijn producten" staat reeds de nieuwe formule vermeld, maar bij "mijn verbruik" zie ik dat er nog steeds belminuten bijkomen bij mijn oude formule.... .
update 24/06/17: Proximus is de NTE software aan het pushen op de v4 decoders.> Dec(V4) SW-versie NTE-V4_6.42.1.26 (24/06/17) Ik heb deze gisteren kunnen pushen met een Factory Reset. Ziet er op het eerst gezicht niet slecht uit; het gebruik is natuurlijk even wennen. De meeste schermen komen ongeveer overeen met die van de Proximus TV app., sommige dingen zijn dan weer anders. Bij opnames bv. kan je die van de server (korte termijn genoemd, wat 60 dagen betekent) en die van de harde schijf afzonderlijk oproepen, maar ook alles bijeen. Voor de rest moet ik het allemaal nog wat uitzoeken.
Sinds ze hier thuis een nieuwe Bbox geinstalleerd is hebben we probleem met het spelen van destiney 2 op PS4 we krijgen namelijk altijd de error code cabbage. Heb dit opgezocht op de hulp pagina van destiney en volgens hen moet er iest aangepast worden aan de instellen van de bbox volgens hen zou deze te zwaar beveilig zijn ofzo iets waardoor zij thuis niet binnen geraken of zo iets ken hier niks van kunnen jullie mij zeggen wat ik kan doen of wat er moet gebeuren alvast bedankt
Op 15 juli start volgens een artikel in De Morgen de zender Eclips TV in het basisaanbod van PX (en TN). De zender richt zich op senioren en onderhandelt momenteel met de VRT voor het mogen uitzenden van oude reeksen (denk De Collega's, Paradijsvogels etc.) "Vanaf 15 juli zal de nieuwe zender in het gratis basisaanbod van Telenet en Proximus zitten. De eerste maanden nog met een voorlopig programma-aanbod, vanaf 15 oktober met een volledig schema. Op Proximus zal de zender dan 24 uur op 24 uitzenden, op Telenet van 8 uur 's ochtends tot 20 uur 's avonds op het kanaal waar nu ook Stories zit. Zodra Telenet opnieuw ruimte heeft, zou de zender een eigen kanaal krijgen." (De Morgen, 23/06/2017) link: https://www.demorgen.be/binnenland/vlaanderen-krijgt-tv-zender-voor-senioren-b0441375/ (betalend artikel) link: http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids/article/detail/3189752/2017/06/23/Senioren-krijgen-eigen-tv-zender.dhtml (samenvatting van zelfde artikel op HLN)
hallo men klantnummer is 620002974 al van 29/08 ben ik aan het wachten op jullie technieker om alles hier in orde te brengen wat betreft tv en internet ik wordt echter aan de telefoon van het kastje naar de muur gestuurd met de meest bizarre reden's 1 er was zogezegd fraude gepleegd op dit adres maar dat kan niet want is een nieuwbouw dat hier 14jaar staat en altijd telenet geweest 2 dan wisten jullie zogezegd niet welke technieker jullie moesten sturen 3 nu is het dossier in behandeling bij volgens jullie een niet te contacteren dienst Met men gsms overgaan was geen probleem waarom moet het zolang duren voor internet en tv Heb ooit eens een tweet van een stand up comedian gelezen ivbm proximus problemen 1u nadien opgelost maar jij wij zijn werk mensen en geen bv's zit momenteel bij telenet met tv en internet gsm bij jullie dus niets in pakket weet jullie hoeveel schade dat betekent op einde maand
Heeft er nog iemand een probleem bij het raadplegen via web van de Pay&Go belhistoriek? Als je inlogt op MyProximus zou je dit normaal moeten kunnen bekijken door op 'Oproep- en herlaadgeschiedenis' te clicken. Als je dan een start- en einddatum invult komt er normaal gezien een lijstje met je oproepen, sms'en en dataverbruik, Ik zeg normaal gezien, want van de ongeveer 30 keer dat ik dit probeerde te doen, lukte er 2 keer. De andere keren krijg je een foutmelding: dus Omwille van een technisch probleem zijn uw krediet-gegevens niet beschikbaar. Ik probeerde dit in Chrome en Firefox, maar telkens met (bijna) nooit resultaat. Die keer dat het wel lukte, zag ik ook dat het lijstje niet correct was. Er was een groter bedrag afgegaan, en er bleef dus minder restkrediet over. Ik belde hiervoor naar de klantendienst, die persoon kon mij alleen mondeling zeggen dat de bedragen toch correct waren, maar wilde mij de gegevens niet bezorgen. Dit lijkt mij echt niet correct. Zijn e
Beste, Ik geraak nog steeds niet binnen (pagina blijft laden) in de sectie punten ruilen onder Myproximus. Kan iemand mij verder helpen hoe ik deze kan omruilen ?
...
Ik wil omschakelen naar een ander abonnement, waar vind ik de aflossingstabel?
sinds een ongevraagde wijziging in abonnementsformule werkt de optie gesprekken samenvoegen niet meer. Heb hier al meer dan 10x naar Proximus gebeld. Telkens met het antwoord 'binnen 48 u is het in orde', niet dus! Wil dit voor alle nummers binnen het bedrijf activeren, ook dat lukt niet. Help!
Sinds een week kan ik geen mail meer versturen. Naar de instellingen kijken in "My Proximus" blijkt niet mogelijk te zijn. Een nieuwe mailbox aanmaken kan al even min. Geen enkele van de pagina's hiervoor nodig is bereikbaar. Is hier een reden voor?
Ik heb recent een glasvezelverbinding laten installeren met prima snelheid voor internet, maar helaas zijn er een aantal plaatsen in mijn woning waar de snelheid veel minder sterk is. Kan Iemand me vertellen wat de best mogelijke technische oplossing hiervoor is? Of kan een Proximus collega mij hierover op bellen? Mijn klanten nummer is 608821609. Alvast bedankt.
Beste, Sinds gisteren avond hebben wij een Error 40 op onze decoder. Wij hebben alle reset mogelijkheden al geprobeerd en ook de factory reboot, maar dit werkt niet. Wat ons wel opgevallen is de laatste dagen is, dat het lichtje van WiFi op onze bbox steeds blijft knipperen in plaats van te blijven branden. Wij hebben ook sinds een aantal weken het pack Tuttimus met Netflix, maar Netflix bleef soms hangen om in te laden. Is dit normaal? Alvast bedankt voor de hulp
Recent nieuwe telefoon gekocht en overgeschakeld van Easy 15 naar Smart 15. Sindsdien zie ik twee SMS naar buitenlandse nummers die niet via mijn telefoon gebeurd zijn. De nummers zijn niet herkend in historiek en zijn mij onbekend. (hierbij de nummers) 00447537410297 00447537410217 Hoe kan dit? en wat kan ik doen om dit te stoppen?
Als ik een opgenomen programma/film wil bekijken op mijn V5 mini decoder valt deze na enkele minuten van zelf uit (kan soms na 5 minuten zijn, soms na 30 minuten) = terug naar overzicht van opnames. Met als gevolg dat ik de opname opnieuw moet starten en dan moet doorspoelen naar het punt waar het uitgevallen was om dan na een aantal minuten weer hetzelfde te mogen doen. Wat is het probleem? (Aub geen standaard reactie dat ik de recoder moet resetten, helpt niet.)
Na een trieste ervaring in Portugal, nu nog erger!!! Moest bellen met Prox. vanuit USA voor activatie -My proximus lukt niet:nooit- en binnen de kortste keren al een blokkering wegens hoge factuur!? Activatie werd telefonisch bevestigd maar dan blijkt later uit sms dat er een later tijdstip wordt aangegeven EN blijkt ook dat de geldigheid geen 24u is want er wordt nr Belgische tijd gerekend!? Alle truckjes worden aangewend om de rekening te doen oplopen!!! Ik heb 20 min. beltijd en na ca. 14 min. -terwijl ik in gesprek ben- komt er al 'n melding dat de rest van het gesprek aan het normale tarief zal aangerekend worden!!! En ook dit. Bij contact met Prox. en vraag vanwaar geen mobiel netwerk hier , blijkt het om een blokkering te gaan; die er op zit van Maart/Portugal... Bij mijn echtgenote blijkt het maandelijkse bundel na nog geen 24u opgebruikt en mobiel wordt NOOIT aangezet!!! Wanneer gaat Proximus er voor zorgen dat ik krijg wat beloofd wordt??? En laat het aub geen week d
Beste, ik begin het serieus beu te worden, nu hebben wij opnames gemist omdat de tv gids niet werkt. Dit waren opnames van buitenlandse zenders, en dit programma kan niet opnieuw bekeken worden (zelfs al is het nog bezig). Proximus kan duidelijk geen service leveren die het belooft, dus waarom zouden wij hier nog voor moeten betalen? Ik vind dat de update OF deze maand nog moet komen (dit speelt nu al 4+ maanden of zo?),OF teruggedraaid moet worden, OF de getroffenen gratis TV moeten krijgen tot de update er is. Ik geloof niet dat dit hoge prioriteit heeft (anders had het OF opgelost geweest, OF teruggedraaid geweest), dus dan moeten de klanten voor zichzelf opkomen. Ik vind het geen probleem om andere getroffenen van dit forum te contacteren en samen te kijken hoe wij hier compensatie voor kunnen vragen. Misschien is een social media campagne of zo, of legale stappen, iets waardoor we wel serieus genomen worden? Ik ben het beu dat wij niet serieus genomen worden door Proximus
Ik ben onlangs met mijn abonnement overgestapt naar een andere formule op aanraden van proximus omdat het voordeliger zou uitkomen. Ik heb een rekening gekregen waar je kop nog staart aan kan krijgen . Een factuur waar ze inneens een kreditnota bijvoegen en nog zit ik 70,00 boven mijn normale bedrag. Ik heb proximus daarover gebeld , maar kreeg de keuze om terug gebeld te worden . De dame die mij dan opbelde kon er zelf niet aan uit en ging het opzoeken voor mij en mij anderdaags opbellen. Nu een week later heb ik niemand meer gehoord ? Wat een zooitje!
Steeds krijg ik netwerkproblemen. Speel me een internetkabel hoe kan ik dit oplossen ?
Hoe kan ik zien hoe mijn abonnement is aangepast en telefoon?
goeie avond Hoe moet je je abonnent op zeggen bij Netflix en zit m'n vast voor bepaalde tijd Mvg
Beste, Een firma heeft een nieuwe handelsvertegenwoordiger aangenomen. De privé GSM-nummer van de handelsvertegenwoordiger is nu door de firma overgenomen zodat de handelsvertegenwoordiger op de kosten van de firma kan bellen. De firma betaalt nu de kosten gemaakt op deze nummer. De vraag is nu: Als de samenwerking met de handelsvertegenwoordiger stopt, blijft deze nummer dan eigendom van de firma? Maw kan de handelsvertegenwoordiger deze nummer zonder enige voorwaarden opeisen? De nummer staat nu wel onder de naam van de firma en we veronderstellen dat de firma ook eigenaar blijft en dat zonder toestemming van de firma, de handelsvertegenwoordiger deze nummer nooit kan opeisen. Klopt dit? Of zijn er uitzonderingen? Welke formaliteiten dienen er te worden gevolgd? Waar vind ik de informatie hierover terug?
Ik ben van telenet naar proximus overgeschakeld. Wat ik mis in de informatie bij films, series etc. is dat er nergens geen vermelding is van jaargang en hoeveelste aflevering het is van een serie. Bij films wordt ook niet vermeld van jaar van uitgave. Die info gaf men wel bij telenet. Is interessant als je nieuwe afleveringen wil zien en geen herhalingen. Is er een manier om dit eventueel te activeren of is deze info niet beschikbaar bij proximus tv?
zaterdag 9/9 gevraagd om mij te contacteren via website : geen gevolg. vandaag 11/9 in de vooravond zelf contact genomen met helpdesk ivm voorstel omschakeling naar tuttimus. 15 min in wacht gestaan, geen antwoord, ook niet door proximus zelf teruggebeld. ben 25 jaar trouwe klant...zonde ! zal hier nog gevolg aan gegeven worden ?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.