Beste,
ik begin het serieus beu te worden, nu hebben wij opnames gemist omdat de tv gids niet werkt. Dit waren opnames van buitenlandse zenders, en dit programma kan niet opnieuw bekeken worden (zelfs al is het nog bezig).
Proximus kan duidelijk geen service leveren die het belooft, dus waarom zouden wij hier nog voor moeten betalen? Ik vind dat de update OF deze maand nog moet komen (dit speelt nu al 4+ maanden of zo?),OF teruggedraaid moet worden, OF de getroffenen gratis TV moeten krijgen tot de update er is. Ik geloof niet dat dit hoge prioriteit heeft (anders had het OF opgelost geweest, OF teruggedraaid geweest), dus dan moeten de klanten voor zichzelf opkomen. Ik vind het geen probleem om andere getroffenen van dit forum te contacteren en samen te kijken hoe wij hier compensatie voor kunnen vragen. Misschien is een social media campagne of zo, of legale stappen, iets waardoor we wel serieus genomen worden?
Ik ben het beu dat wij niet serieus genomen worden door Proximus met dit probleem.
Vraag
ETA v4 update? Anders geld terug/gratis maanden of andere decoder voor de getroffenen?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.