Skip to main content
Vraag

Klantendienst

  • September 11, 2017
  • 2 reacties
  • 229 Bekeken

zaterdag 9/9 gevraagd om mij te contacteren via website : geen gevolg.
vandaag 11/9 in de vooravond zelf contact genomen met helpdesk ivm voorstel omschakeling naar tuttimus. 15 min in wacht gestaan, geen antwoord, ook niet door proximus zelf teruggebeld. ben 25 jaar trouwe klant...zonde ! zal hier nog gevolg aan gegeven worden ?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Keoky
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • September 11, 2017
https://nl.forum.proximus.be/de-praatbarak-5/antwoordt-proximus-u-40586/index1.html#post585285

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • September 12, 2017
Dag Christine,

Ik laat je graag contacteren door de juiste dienst, op welk nummer ben jij bereikbaar?

Je mag me deze info uiteraard ook via een privébericht bezorgen.

(Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden.)

Groetjes,

HeidiE