Skip to main content
Vraag

Opvolging Factuur

  • September 12, 2017
  • 4 reacties
  • 163 Bekeken

Luc_0219
Ik ben onlangs met mijn abonnement overgestapt naar een andere formule op aanraden van proximus omdat het voordeliger zou uitkomen.
Ik heb een rekening gekregen waar je kop nog staart aan kan krijgen . Een factuur waar ze inneens een kreditnota bijvoegen en nog zit ik 70,00 boven mijn normale bedrag.
Ik heb proximus daarover gebeld , maar kreeg de keuze om terug gebeld te worden . De dame die mij dan opbelde kon er zelf niet aan uit en ging het opzoeken voor mij en mij anderdaags opbellen. Nu een week later heb ik niemand meer gehoord ?
Wat een zooitje!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Keoky
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • September 12, 2017
Behoud je dan je - eventuele - oude korting?
Zoniet zul je mschn méér betalen.

Luc_0219
  • Auteur
  • Apprentice
  • September 12, 2017
Neen ze hebben het abonnement voor de gsm"s opgetrokken

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • September 12, 2017
Niet opgeven & een privé bericht met klantnummer/factuurnr en vraag voor uitleg/toelichting door dienst facturatie
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mocht er (opnieuw) geen gevolg aan gegeven worden, best schriftelijk herhalen of naar ombudsman telecom stappen

Luc_0219
  • Auteur
  • Apprentice
  • September 12, 2017
Als Proximus dit niet rechtzet mogen ze alles komen ophalen ??