Heeft er nog iemand een probleem bij het raadplegen via web van de Pay&Go belhistoriek? Als je inlogt op MyProximus zou je dit normaal moeten kunnen bekijken door op 'Oproep- en herlaadgeschiedenis' te clicken. Als je dan een start- en einddatum invult komt er normaal gezien een lijstje met je oproepen, sms'en en dataverbruik,
Ik zeg normaal gezien, want van de ongeveer 30 keer dat ik dit probeerde te doen, lukte er 2 keer. De andere keren krijg je een foutmelding:
dus Omwille van een technisch probleem zijn uw krediet-gegevens niet beschikbaar.
Ik probeerde dit in Chrome en Firefox, maar telkens met (bijna) nooit resultaat.
Die keer dat het wel lukte, zag ik ook dat het lijstje niet correct was. Er was een groter bedrag afgegaan, en er bleef dus minder restkrediet over. Ik belde hiervoor naar de klantendienst, die persoon kon mij alleen mondeling zeggen dat de bedragen toch correct waren, maar wilde mij de gegevens niet bezorgen.
Dit lijkt mij echt niet correct.
Zijn er nog mensen die soortgelijke problemen hebben gehad met Pay&Go?
Kan jij ook de belhistoriek via Web niet (of bijna niet) raadplegen?
Zijn er ook bedragen die niet kloppen in de belhistoriek?
Jacobien
Fout bij raadplegen van de Pay&Go belhistoriek - foute bedragen aangerekend
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.