Skip to main content
Beantwoord

Mailbox beheren

  • September 12, 2017
  • 2 reacties
  • 175 Bekeken

Sinds een week kan ik geen mail meer versturen. Naar de instellingen kijken in "My Proximus" blijkt niet mogelijk te zijn. Een nieuwe mailbox aanmaken kan al even min. Geen enkele van de pagina's hiervoor nodig is bereikbaar.
Is hier een reden voor?

Beste antwoord door NickyL

Dag Alpine, heb je deze hinder tot op heden, kan je ons alvast je login bezorgen, via privébericht, kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679. Groetjes, Nicky
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • September 12, 2017
kan je ze nog beheren via http://webmail.proximus.be

NickyL
Forum|alt.badge.img+3
  • Resident
  • Antwoord
  • September 13, 2017
Dag Alpine, heb je deze hinder tot op heden, kan je ons alvast je login bezorgen, via privébericht, kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679. Groetjes, Nicky