Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Ter hoogte van de Brusselsteenweg 112 in Herent heeft het PROXIMUS netwerk moeite om de GSM toestellen van zendmast te laten overspringen. Veel collega's van mij die daar ook voorbij komen kennen hetzelfde probleem. Ik heb hier enkele jaren geleden als een een bericht voor gestuurd maar dit probleem blijft aanhouden. Het probleem is niet dat de GSM geen zendmast ziet. Meestal zie je 3 of 4 streepjes bovenop de berg daar. Het lijkt of dat de overdracht van de connectie tussen de zendmasten niet goed verloopt. Of je nu van de richting van Leuven komt of van de richting van Brussel. Traag rijd of snel rijd, het maakt geen verschil. Bovenop de berg begint het geluid van de tegenpartij weg te vallen en dan niets meer. Blijkbaar kan de tegenpartij ons nog wel horen gedirende een tijd. Persoonlijk heb dit al voorgehad met SAMSUNG- IPHONE 4 - IPHONE 6 dus ligt zeker niet aan toestel.
Op de volgende alg vergadering staat op de dagorde : distributie/rijgnetten Telenet:voorstel tot aanpassing. Kan proximus ook de aanpasing en welk zijn de kosten. Het betreft een appartementsblok met in totaal 21 woongelegenheden.
Juist update geinstalleerd van IOS My Proximus. Functioneert totaal niet. De verbruiksgegevens worden niet geuploaded en overige gegevens ook niet. Waardeloos...
Geachte, op 29 september gaf ik online aan dat ik bepaalde diensten wou opzeggen. Als ik nu 2 weken later inlog op MyProximus staat alles nog actief. Ik heb een bevestigingsmail van de opzeg gekregen, alsook een telefoontje van een medewerker. Waarom blijft mijn abo heden nog steeds verder lopen? Met vriendelijke groeten, Yannick
Ik vertrek volgende week op vakantie naar Favignana. Dit is een eiland behorende bij Sicilië / Italië. Is daar de roaming ook gratis ?
Wij hebben onlangs ons abonnement gewijzigd en kunnen sindsdien niet meer op de app. Wij geven telkens alle gegevens in en krijgen niet de melding dat deze niet correct. De app begint in te loggen en plots slaat hij weer uit. Hoe kunnen we dit oplossen want we betalen maar hebben er niets aan.
hoe komt het dat het archief niet meer beschikbaar is?
Ik heb 14 dagen geleden serieopnamen geprogrammeerd voor verschillende zenders omdat wij met vakantie waren. Ik kan serieopnemen niet stoppen en moet nu elke dag opnames wissen!!! Kunnen jullie hier iets aan doen?
De pre-order ( abonnement ) voor een Iphone 8, denken jullie dat ze morgen beginnen met te leveren of gaat het duren tot volgend week ?
Geachten mensen Ik heb een vraag over wat is een buitenbundel op de Proximus app
We hebben al sinds vier uur geen wifi meer. Al van alles geprobeerd, gereset, stekker uitgetrokken, niets helpt. Ligt het probleem bij Proximus zelf?
Sinds een enige tijd hebben wij heel veel problemen met het openen van Proximus TV op mijn tablet. Ik heb de app al eens verwijderd en terug geïnstalleerd maar niks helpt. Ik lees hier dat er reeds geruime tijd problemen zijn! Maar ondertussen betaal ik wel dat extra in de maand voor iets dat niet werkt?
Ik wil de SMTP server van Proximus (relay.proximus.be) gebruiken om e-mails te verzenden vanuit een ASP.NET webapplicatie. Ik heb de volgende gegevens nodig in mijn web.config file: Wat moet ik invullen als "mijn paswoord" en "mijn gebruikersnaam". Heb al van alles geprobeerd maar het wil maar niet lukken. Kan iemand mij helpen?
beste, het is al een tijdje geleden dat ik deze gevraagd had om mijn factuur van mijn gsm en de factuur van mijn vast toestel/tv/internet samen te voegen. ik had in de tijd daarvoor een aanvraag gedaan via de helpdesk bij jullie, toen een medewerker dit ging inorde brengen voor mij, maar dat is nog steeds niet gebeurt zo te zien. kunnen jullie medewerkers hier op het forum dit eens bekijken aub. alvast bedankt. Mvg.
Ik heb 1 blockbuster per maand gratis. Echter is deze op mijn factuur aangerekend. Hoe kan dit? (Ik wil een foto bijvoegen maar de upload lukt niet)
Beste, kan iemand mij een emailadres geven van een werkende dienst bij proximus? Een klacht over een faktuur indienen kan schijnbaar alleen via het telfoonnummer en daar werkt schijnbaar maar 1 persoon want wachttijden van meer dan 30min zijn normaal. Waarom werkt men niet via mail? I stoch veel duidelijker!!!
Beste, Sinds enkele weken gaat de kwaliteit van het proximus netwerk enrom achteruit. We hadden voorheen al eerder probelem met het netwerk dat is op een gegeven moment opgelost geraakt, toen was het data netwerk en telefonie netwerk goed, maar nu word het steeds moeilijker om te bellen en data verkeer is al helemaal een ramp.
Wanneer word nu eindelijk mijn klacht verwerkt Al 3 maanden geleden ingediend
Hallo, Ik heb Mobilus S Full control. Mijn gratis app is Facebook, maar die doet het dus amper. Alles blijft laden. Ik heb mijn toestel al opnieuw opgestart, een harde reset uitgevoerd, de app verwijderd, simkaart eruit gehaald... Kortom, niets helpt dus. Iemand die mij kan helpen? Alle andere apps doen het overigens perfect.
mijn zoon is klant met pay & go, van zijn pay & go bedrag is er regelmatig €2 afgetrokken en dan staat er ongedefinieerd en zijn eigen telefoonnummer. voor wat kan dit zijn ?
Beste, 1 van mijn 4 switch poorten op mijn Sagemcom B-Box3 v2.1 blijft op down staan, met firmware versie 8c.82A. Zie afbeelding, zelf een factory reset biedt geen soelaas. Is er een bepaalde reden waarom 1 van de poorten van de ingebouwde switch niet actief is? Dat zou mij straf lijken.Normaal gezien wanneer er niets is aangesloten op 1 van de switch poorten blijft de status op up staan. Met vriendelijke groeten, familievandesype
Al een tijdje werkt TV Replay regelmatig niet. We kunnen dan geen programma van de dag zelf of de dag er voor niet opnieuw starten. Soms lukt het dan de volgende dag weer wel. Of als we alles opnieuw opstarten lukt het ook weer voor een dag. Heel vervelend dat het soms wel en soms niet werkt.
Sinds afgelopen week kan ik, via de Microsoft Outlook app op mijn Android tablet, niet meer aanloggen op mijn IMAP proximus.be mailbox. Eerst kwam de melding dat er een probleem was met mijn account settings Ik heb mijn account verwijderd, en kan hem nu niet meer opnieuw aanmaken. Waarschijnlijk ligt het probleem bij de Microsoft Outlook app want ik kan ook géén server security settings meer ingeven of vinden voor inkomende of uitgaande servers. Hotmail, Gmail en Telenet (via IMAP) mailbox en werken nog steeds via de Microsoft Outlook app Via de Gmail app kan ik nog wel de Proximus mails ophalen . Dus mijn paswoord en account gegevens zijn nog ok. Zijn er nog gebruikers met problemen?
Ik ben al jarenlang klant bij Proximus. Een hele tijd geleden (het duurde even voor ik er achter kwam) zijn er plots andere persoonsgegevens aan mijn account gekoppeld. Bijgevolg klopten de facturen ook totaal niet meer. Vreemd genoeg was dit telkens een bedrag van €0,01 en dan een correctie van -€0,01. Afgelopen zondag heb ik dit probleem gemeld via het contactformulier op de website. Gisteren had ik een voicemailbericht: mijn bericht was goed ontvangen en ze zouden me vandaag terugbellen. Dit is niet gebeurd. Wel ontving ik onderstaande mail. Ik vind het echt schandalig dat zo'n mails de wereld in gestuurd worden! Naast de talrijke spellingfouten en foutieve zinsconstructies, heb ik ook geen antwoord (laat staan een oplossing!) voor het probleem gekregen! Zijn er nog mensen die hetzelfde aan de hand hebben? Geachte heer/mevrouw....... Wij hebben u e-mail goed ontvangen. U vroeg ons hoe het komt dat u andere gegevens zag op u proximus accound en hoe het komt dat u uw e
Ik ondervind al 2 dagen problemen met mijn Messenger, als dit via mijn mobiele gegevens moet gaan. Internet, instagram, twitter en facebook gaan zonder probleem. Enkel als ik mijn messenger wil openen krijg ik de meldingen verbinden én wachten op netwerk, maar hij wil niet online gaan. Van het moment ik in de buurt ben van een gekend wifi signaal, heb ik dit probleem niet.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.