Skip to main content
Beantwoord

TV app

  • October 10, 2017
  • 1 reactie
  • 96 Bekeken

Wij hebben onlangs ons abonnement gewijzigd en kunnen sindsdien niet meer op de app. Wij geven telkens alle gegevens in en krijgen niet de melding dat deze niet correct. De app begint in te loggen en plots slaat hij weer uit. Hoe kunnen we dit oplossen want we betalen maar hebben er niets aan.

Beste antwoord door ThomasP

Dag NancyVh, ik heb dit even voor je nagekeken en voor je aangepast. De Proximus TV app zou nu terug moeten werken. Mijn excuses voor de hinder.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • Antwoord
  • October 10, 2017
Dag NancyVh, ik heb dit even voor je nagekeken en voor je aangepast. De Proximus TV app zou nu terug moeten werken. Mijn excuses voor de hinder.