Skip to main content
Beantwoord

Klacht faktuur

  • July 18, 2017
  • 4 reacties
  • 173 Bekeken

Beste, kan iemand mij een emailadres geven van een werkende dienst bij proximus? Een klacht over een faktuur indienen kan schijnbaar alleen via het telfoonnummer en daar werkt schijnbaar maar 1 persoon want wachttijden van meer dan 30min zijn normaal. Waarom werkt men niet via mail? I stoch veel duidelijker!!!

Beste antwoord door tina.b

Momenteel kan je ons best bereiken via forum privéberichten, Facebook of twitter (ook via privébericht) : wij noteren de klacht en zoeken mee naar een oplossing.

Groeten

tina
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

S1M0N3
Forum|alt.badge.img+2
  • Apprentice
  • July 18, 2017
Pxm heeft geen bekend e-mailadres.
U kan wel een privébericht sturen naar Het Proximus Team.
Klik op de volgende link en in het voorziene veld typt u uw bericht en dan klikt u op "Opslaan" (= verzenden).
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Martin
  • July 18, 2017
@Philippeds:

Hoe de optie "Mail Ons" vinden op de pagina http://proximus.be/contact
  • zie hiervoor naar een voorbeeld met screenshots, via deze link: "Mail Ons"
  • Onderaan deze screenshots staan ook al de andere mogelijkheden om proximus te contacteren. zoals onder ander een privébericht sturen hier op 't forum en ook op twitter en facebook

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 19, 2017
Momenteel kan je ons best bereiken via forum privéberichten, Facebook of twitter (ook via privébericht) : wij noteren de klacht en zoeken mee naar een oplossing.

Groeten

tina

  • Apprentice
  • October 9, 2017
veel gezever. Heb dit allemaal zelf geprobeerd omdat ik ook een klacht heb. Heel vriendelijk gebleven en uiteindelijk een berichtje dat mijn klacht met een nummer geregistreerd is. Dan vraag ik mij af waar? Want op "My Proximus" staat dat ik geen klacht open heb staan. Ik vrees dat het binnenkort (na bijna 30 jaar) geen "My Proximus meer is".
Het wordt me duidelijker waar Proximus naartoe gaat. De vroegere klantenservice die ik gekend heb is duidelijk weg.