Skip to main content
Vraag

Ongedefinieerd

  • October 8, 2017
  • 2 reacties
  • 97 Bekeken

sleen
mijn zoon is klant met pay & go, van zijn pay & go bedrag is er regelmatig €2 afgetrokken en dan staat er ongedefinieerd en zijn eigen telefoonnummer. voor wat kan dit zijn ?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • October 8, 2017
Best uitleg/toelichting vragen aan Proximus met concrete gegevens zoals telefoonnummer en datums via privé bericht
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Misschien dat je zoon op één of andere manier een abonnement "dienstverlening door derden" onderschreven heeft
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_3rd_bill/particulieren/support/klantenzone/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/betaalnummers-betaalsms-en-diensten-door-derden.html

Is er op de betrokken Gsm geen inkomende sms hieromtrent eventueel meer terug te vinden?

Martin
  • October 9, 2017
@ Sleen ,

heb je al reactie gehad op je privégericht en Is het ondertussen al gedefinieerd?

Mvg,
Martin