mijn zoon is klant met pay & go, van zijn pay & go bedrag is er regelmatig €2 afgetrokken en dan staat er ongedefinieerd en zijn eigen telefoonnummer. voor wat kan dit zijn ?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Best uitleg/toelichting vragen aan Proximus met concrete gegevens zoals telefoonnummer en datums via privé bericht
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Misschien dat je zoon op één of andere manier een abonnement "dienstverlening door derden" onderschreven heeft
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_3rd_bill/particulieren/support/klantenzone/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/betaalnummers-betaalsms-en-diensten-door-derden.html
Is er op de betrokken Gsm geen inkomende sms hieromtrent eventueel meer terug te vinden?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.