beste,
het is al een tijdje geleden dat ik deze gevraagd had om mijn factuur van mijn gsm en de factuur van mijn vast toestel/tv/internet samen te voegen.
ik had in de tijd daarvoor een aanvraag gedaan via de helpdesk bij jullie, toen een medewerker dit ging inorde brengen voor mij, maar dat is nog steeds niet gebeurt zo te zien.
kunnen jullie medewerkers hier op het forum dit eens bekijken aub.
alvast bedankt.
Mvg.
Beantwoord
Mijn pack bevat 2 aparte facturen, graag wil ik alles op 1 factuur
Beste antwoord door Joel M
Beste Christine51,
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer, login en e-mailadres bezorgen.
Dit kan via onderstaande link:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan laten we het nakijken bij de bevoegde dienst.
Groetjes,
Joël
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer, login en e-mailadres bezorgen.
Dit kan via onderstaande link:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan laten we het nakijken bij de bevoegde dienst.
Groetjes,
Joël
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

