Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Hallo, Mijn collega en ik bemannen een helpdesk dat nummer (vaste lijn) zou doorgeschakeld moeten worden naar één van beide gsm's. Kunnen we via Bizz switch app kiezen of de vaste lijn bij mij uitkomt of bij mijn collega uit komt? Bijvoorbeeld als ik het uitschakel dat deze dan automatisch bij mijn collega aan staat?
Geef in de app mijn inloggegevens in en kom steeds terug op hetzelfde scherm om deze terug in te geven. Beeld logt in en springt dan weer op inlogscherm.Tips? Heb paswoord ook al eens gereset.
ik heb net proximus tv op m'n computer geplaatst,maar ik krijg een gekozen programma met horten en stoten door,wat nu?
Beste, Enkele maanden geleden hadden we plots problemen met de wifi ( Bbox2) Laptop en gsm's vonden het signaal maar kon niet op internet. Alles geprobeerd ondertussen ook gebeld naar de helpdesk en zo de Bbox 2 vervangen met een Bbox 3. Dit heeft 2 maanden heel goed gewerkt. Nu sinds een week hebben we met de gsm's geen wifi. De 2.5gHz vinden we niet. De 2 Laptops zien ook de 5.0, deze werkt perfect! Terug alle mogelijkheden getest, kanaal gewijzigd, gereset maar niets dat helpt, zelfs de fon vind ik niet. Met de app Wifi Analyzer kan ik de 2.4 ook niet vinden. Natuurlijk zien we wel de buren, maar onze wifi niet! Ondertussen een andere modem geplaatst op dezelfde plaats die ook 2.4 uitzend en met daarmee hebben we geen enkel probleem. Continue verbinding met het netwerk. Wat zou er kunnen fout lopen?
Ik kreeg einde vorig jaar een kaart via de post met de vermelding dat ik 500 punten zou krijgen voor mijn verjaardag. Maar tot op heden nog niks gezien in MyProximus. Komen die nog?
Hallo, Daar ik gisteren wat problemen had met de software van Proximus tv ( geen tvgids beschikbaar ) is het mij niet gelukt om op Canvas Fortitude op te nemen. Ondertussen heb ik de mijn decoder gereset, waardoor nu alles in orde lijkt. Zou er iemand van Proximus zo vriendelijk willen zijn deze serie alsnog toe te voegen aan mijn opnames, aub? In het verleden ben ik zo een paar keer goed geholpen. Met vriendelijke groet, Roel
My proximus op mijn windowsphone 8.1 is - weer eens - niet beschikbaar... Geen toegang tot de services - controleer of je wifi verbinding... Wifi staat natuurlijk aan, als de rest werkt prima... mails, IE enz... Wat nu weer ? Bedankt voor de moeite.
Mijn LCD tv doet het niet als hij op de modem is aangesloten. De instellingen zijn gecheckt en correct maar ik heb enkel geluid en geen beeld. Als ik de pc erop aansluit en via het internet stream naar de tv heb ik wel beeld en geluid. Wat me doet beseffen dat het geen technisch mankement aan de tv zelf is. Weet iemand raad? Alvast bedankt.
Beste een aantal maanden geleden hebben wij een factuur te laat betaald daardoor is blijkbaar mijn nummer gedeactiveerd daarna kregen we nog een factuur bij ons weten hebben we alle facturen betaald en is het nu al enkele maanden dan mijn nummer nog steeds gedeactiveerd is ik hoop dat jullie dit snel oplossen!!
Op 07/09/2017 het ik mijn Proximus abonnement opgezegd, omdat we naar het buitenland gingen verhuizen. Hiervoor ben ik naar de Proximus winkel in Bree gegaan. Omdat ik mijn nummer wou behouden heb ik een Pay&Go kaart gekocht voor 15 euro. De verkoper zei me enkele dagen te wachten om deze te activeren, omdat het enige tijd duurt om mijn abonnement om te schakelen naar de Pay&Go. Ondertussen zijn we in het buitenland en valt de verbinding met de provider weg. Ik wil dus mijn Pay&Go activeren maar dat lukt niet. SMS'n gaat niet want er is geen verbinding met de provider en online vraagt de website hoe ik wil betalen, maar ik heb reeds 15 euro betaald. Mijn schoonmoeder is raad gaan vragen bij 3 Proximus winkeles, maar ze wordt steeds van het kastke naar de muur gestuurd. Weet er iemand hoe ik mijn Pay&Go kan opladen?
Ik was zo goed als overtuigd om de overstap naar proximus te maken. Nu hoor ik dat je enkel via de tv naar het voetbal kunt kijken. Dus niet via pc, ipad, tablet of smartphone. Iemand die dit met alle zekerheid kan zeggen? Dit is voor mij een belangrijk punt om al dan niet over te stappen...
Een bug bij opnames Proximus TV: wanneer bepaalde geplande opnames van een serie of reeks door mezelf handmatig verwijderd worden, staan ze de dag erna terug als gepland. Dit telkens opnieuw. Heel vervelend! Wanneer kunnen we een volgende update verwachten?
Heeft er reeds iemand een positieve ervaring met proximus? - dwz...een tv die geen 3x per avond wegvalt.... - dwz...3 mnd gratis netflix en dit ook gekregen en geen kreditnota - dwz iemand die bereik heeft in huis om te surfen - dwz iemand die wifi heeft op zijn iphone - dwz iemand die de e-mail vindt om een mail te versturen aan proximus - dwz iemand die zijn facturen kan bekijken en niet de boodschap krijgt, oei...technisch probleem - dwz iemand die geen heimwee heeft naar de RTT - dwz iemand die proximus-tv echt gebruiksvriendelijk vindt... (tvg van telenet - stukken beter!) - ik zal er wel nog enkele vergeten zijn... mvg...
Licentie Norton op desktop, laptop en smartphone geplaatst, dus 3 toestellen. Nu wil ik Norton op mijn tablet plaatsen en ik krijg de melding dat ik deze licentie reeds op 5 toestellen gebruik. Maar ik zie dat mijn smartfhone E2105 3x vermeld wordt. Dus heb ik E2105 1x verwijderd en toen kon Norton op mijn tablet plaatsen. Toen ik even later mijn smartfnone gebruikte merkt ik dat ik niet meer beschermd werd door Norton: uw licentie is geannuleerd. Probleem: ik slaag er niet in om mijn licentie te activeren op mijn 4de toestel.
Hallo ik kan niet in loggen op de proximus tv app. Een technieker was hier voor een ander probleem en heeft toen een gebruikersnaam aangemaakt en mij een passwoord gegeven maar het lukt er niet mee.
Ik kan niet inloggen op de tv app en de cloud. Opnieuw installeren en nieuw paswoord instellen lukken niet.
Hallo, ik heb nog steeds twee decoders van Belgacom... deze geeft steeds meer problemen met opnemen, herbekijken,... Is het mogelijk deze in te ruilen voor een nieuwe? Mvg
Beste, betreft klantenrekening 03597583 In september was ik in Turkije en had de vroegere Daily Travel nog geactiveerd. Aangekomen in Turkije heb ik onmiddellijk de mobiele data uitgezet en ik heb niet gebeld of sms'en gestuurd. Ik denk dat ik er ééntje ontvangen heb. Toch wordt er 4 keer een Daily travel kost van 5 euro aangerekend. Graag rechtzetten. Bedankt
Wij verhuizen naar een nieuwbouwwoning. Zijn niet erg tevreden bij de concurentie, dus laten we Proximus een kans geven. Alle formulieren netjes ingevuld, aanvraag ingediend, zelfs telefonisch contact gehad. Blijven herhalen dat het om een nieuwbouw gaat. Dus aansluiting dient gelegd te worden. Alles zou in orde komen. Vanmorgen 9u vragen de techniekers waar de bekabeling binnenkomt... en dat zij niets kunnen doen op dit moment. Volgende afspraak 7 november en dan zien wanneer de instalatie past, dat is een kleine 2 weken verder. Geen internet voor het werk, geen internet voor mijn buitenlandse vrouw en haar familie. Bedankt Proximus, uitstekende service voor een nieuwe klant. Waarom nog afspraken maken ? Ik denk toch niet dat u de juiste partner bent.
Net gelezen op de Showbizzsite : 26/10/2017 16:36-Studio 100 TV kiest voor Proximus. Na de start van hun exclusieve samenwerking in 2016 met de Franstalige zender Studio 100 TV en het digitaal entertainment platform Wanagogo, zetten Proximus en Studio 100 op 1 januari 2018 de volgende stap. Vanaf dan wordt ook de Vlaamse versie van Studio 100 TV exclusief in het basispakket van Proximus opgenomen. Vanaf 1 januari 2018 zal kookzender njam! ook in het basispakket van Proximus beschikbaar zijn. Vanaf 1 januari 2018 kunnen Proximus klanten in Vlaanderen genieten van Studio 100 TV. De Franstalige zender was reeds exclusief beschikbaar, net als het digitaal entertainment platform Wanagogo. Deze nieuwe stap vormt de basis van een nauwere samenwerking tussen Studio 100 en Proximus rond entertainment voor kinderen, die in de toekomst verder vorm zal krijgen. Kookzender njam! zal vanaf 1 januari 2018 ook voor alle Proximus klanten beschikbaar zijn en wordt daarmee de referentie voor lekker
zelfs bij een e-mail verzenden met een kleine bijlage lukt niet
Hallo Ik heb problemen met Destiny 2 (PC). Ik krijg constant de error code CABBAGE en LETTUCE. Soms na 5 à 10 minuten spelen, soms keer op keer. Heeft iemand hier een oplossing voor? Alvast bedankt.
Hallo, Bij het ingeven van mijn mailadres en wachtwoord laad deze even en gaat dan direct terug naar het inlogscherm. Heb in andere topics ook al gelezen om dit via browser te doen maar ook dit gaat niet. De oplossing dewelke daar werd aangeboden was via privélink dus geen idee wat er dient te gebeuren..
Beste, Ik probeer al enkele dagen om de TV App weer te activeren , dit door het correcte account en wachtwoord in te geven , daarna begint de app te laden maar vlieg ik iedere keer terug naar het begin scherm om me aan te melden . Heb ook al verschillende keren geprobeerd om de app te herinstalleren maar telkens zonder succes. Wat nu gedaan?
Hallo, ik krijg de Proximus tv app. niet aan het werken op mijn tablet en smartphone. Iedere keer ik deze app wil openen krijg ik de melding geen toegang en dat ik de my Proximus app moet installeren maar dat is reeds allemaal al gedaan, ik zie zelfs dat de tv app is geactiveerd maar krijg hem toch niet aan de praat. Help aub. Groetjes. Klantnr. 617044772.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.