Skip to main content
Beantwoord

Probleem met inloggen

  • October 27, 2017
  • 3 reacties
  • 184 Bekeken

Ik kan niet inloggen op de tv app en de cloud. Opnieuw installeren en nieuw paswoord instellen lukken niet.

Beste antwoord door RobrechtB

Dag Kevin, je proximus Tv app zou nu moeten in orde zijn. Voor je cloud moet je deze wel nog registeren. https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_cloud_acc/particulieren/support/internet/cloud/uw-cloud-account-instellen/een-cloud-account-aanmaken.html Groeten,Robrecht
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • October 27, 2017
Dag Kevin, je proximus Tv app zou nu moeten in orde zijn. Voor je cloud moet je deze wel nog registeren. https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_cloud_acc/particulieren/support/internet/cloud/uw-cloud-account-instellen/een-cloud-account-aanmaken.html Groeten,Robrecht

  • Auteur
  • Apprentice
  • October 27, 2017
Robrecht,
Dank je voor de snelle reactie, alles werkt nu inderdaad.
Met vriendelijke groeten

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • October 27, 2017
Graag gedaan! En fijn weekend alvast!