Vraag
Pay&Go activeren in het buitenland
Op 07/09/2017 het ik mijn Proximus abonnement opgezegd, omdat we naar het buitenland gingen verhuizen. Hiervoor ben ik naar de Proximus winkel in Bree gegaan. Omdat ik mijn nummer wou behouden heb ik een Pay&Go kaart gekocht voor 15 euro. De verkoper zei me enkele dagen te wachten om deze te activeren, omdat het enige tijd duurt om mijn abonnement om te schakelen naar de Pay&Go. Ondertussen zijn we in het buitenland en valt de verbinding met de provider weg. Ik wil dus mijn Pay&Go activeren maar dat lukt niet. SMS'n gaat niet want er is geen verbinding met de provider en online vraagt de website hoe ik wil betalen, maar ik heb reeds 15 euro betaald. Mijn schoonmoeder is raad gaan vragen bij 3 Proximus winkeles, maar ze wordt steeds van het kastke naar de muur gestuurd. Weet er iemand hoe ik mijn Pay&Go kan opladen?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
