Skip to main content
Beantwoord

Factuur

  • October 26, 2017
  • 1 reactie
  • 149 Bekeken

Beste, betreft klantenrekening 03597583
In september was ik in Turkije en had de vroegere Daily Travel nog geactiveerd. Aangekomen in Turkije heb ik onmiddellijk de mobiele data uitgezet en ik heb niet gebeld of sms'en gestuurd. Ik denk dat ik er ééntje ontvangen heb. Toch wordt er 4 keer een Daily travel kost van 5 euro aangerekend. Graag rechtzetten.
Bedankt

Beste antwoord door WouterM

Hallo Raico!

Kan je ons even een privébericht sturen met de nodige klanteninfo, dan kijken we met plezier het nodige voor je na.

Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Groetjes,

Wouter
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • Antwoord
  • October 27, 2017
Hallo Raico!

Kan je ons even een privébericht sturen met de nodige klanteninfo, dan kijken we met plezier het nodige voor je na.

Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Groetjes,

Wouter